شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۰۰
IOTC
جمعه / ۴ تیر ۱۴۰۰ / ۱۷:۱۴
سرویس : خارک
کد خبر : ۴۷۹۶
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک
اسدروز در پایانه نفتی خارگ عنوان کرد:

سلامت روان یکی از اساسی ترین ابزارهای بهره وری می باشد

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در نشست بررسی عملکرد مرکز مشاوره پایانه نفتی خارگ از سلامت روان به عنوان یکی از اساسی ترین ابزار بهره وری تاکید کرد.

سلامت روان یکی از اساسی ترین ابزارهای  بهره وری می باشد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران : پنج شنبه ( سوم تیرماه ) در جلسه ای  با حضور عباس اسدروز مدیرعامل و مدیران و جانشین رییس پایانه نفتی خارگ  ، گزارش جامع پایش عملکرد مرکز مشاوره جزیره خارگ طی یک دهه اخیر  بررسی شد.


مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به اهمیت وجود مرکز مشاوره اشاره کرد و گفت : تمرکز بر فرهنگ سازمانی و سلامت روان به افزایش بازدهی کارکنان کمک می‌کند. این کار موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های داخلی شده و همچنین مزایایی مانند حفظ روابط مشتری و افزایش دانش و تجربیات کاری را در پی دارد.


اسدروز ادامه داد: سلامت روح و روان می تواند تاثیر مستقیم بر عملکرد داشته باشد و به عنوان یکی از ارکان های اساسی بهره وری می باشد و  هنگامی که کارکنان تندرست هستند و به کار خود تعهد دارند، در محیط کار خشنودتر و پربازده‌تر هستند. 


وی افزود : مدیران به سلامت روان کارکنان اهمیت دهند، باید محیطی ایمن ایجاد کنند که کارکنان بتوانند کار خود را به بهترین شکل انجام دهند. 


در این جلسه همچنین دکتر  صف آرا روانشناس بالینی و استاد دانشگاه  در خصوص آسیب های روانشناختی ، سبب شناسی، راهبردها و راهکارهای برون رفت از آن مواردی ایراد داشتند. 


صف آرا همچنین نحوه عملکرد مرکز مشاوره طی یک دهه اخیر را با توجه به شاخصه های کیفی و کمی تبیین نموده و در راستای تعدیل و ارتقا نیمرخ حاصله به شناسائی موانع ، تاکتیک ها و تکنیک های موثر در راستای پیشرفت وضع موجود و برون رفت از موانع پرداخت.


در ادامه  مدیران و روسا ضمن تشکر  از ارائه گزارش پایش و  فعالیت های تاثیر گذار مرکز مشاوره خارگ نقطه نظرات خود را در راستای ارتقا وضع موجود اظهار نموده و تصریح نمودند که این مرکز باید با رفع موانع موجود با قوت هر چه بیشتر تا رسیدن به اهداف متعالی خود همچنان به این مسیر ادامه داده و سلامت روان کارکنان پایانه های نفتی ایران  و خانواده ایشان را در اولویت اقدامات خود قرار دهد.

 

عملکرد مرکز مشاوره  19

عملکرد مرکز مشاوره  20

عملکرد مرکز مشاوره  14

عملکرد مرکز مشاوره  2
عملکرد مرکز مشاوره  1

عملکرد مرکز مشاوره  16
عملکرد مرکز مشاوره  15
عملکرد مرکز مشاوره  13

عملکرد مرکز مشاوره  9

عملکرد مرکز مشاوره  5
عملکرد مرکز مشاوره  3
عملکرد مرکز مشاوره  2

عملکرد مرکز مشاوره  18
عملکرد مرکز مشاوره  17
عملکرد مرکز مشاوره  12
عملکرد مرکز مشاوره  11

 

(جمعه ۴ تیر ۱۴۰۰) ۱۷:۱۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید