چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۴۵
IOTC
جمعه / ۴ تیر ۱۴۰۰ / ۰۷:۰۶
سرویس : فرهنگی و ورزشی
کد خبر : ۴۷۹۵
گزارشگر : ۲۹
سرویس فرهنگی و ورزشی

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت «روز جهانی دریانوردی»

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با صدور پیامی فرارسیدن چهارم تیرماه «روز جهانی دریانوردی» را به کلیه تلاشگران عرصه دریانوردی تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت «روز جهانی دریانوردی»
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، متن پیام تبریک عباس اسدروز به شرح زیر است:

 

دریا پهنه بی کران حقایق ناشناخته ای است که تنها دریانوردان و دریادلان غیور و رشید پی به آن حقایق می برند و  این عرصه پر تلاطم که نشانه قدرت الهی است، برخود می بالیم که مردانی چنین بر عرشه پر افتخار کشتی خود، بی هیچ هراسی و با سلاح توکل به خداوند امواج را در هم می شکافند و پیش به سوی افق های روشن این مرز و بوم قدم می گذارند. 

 

روز جهانی دریانوردی یادآور رشادتهای دریادلان مجاهدی است که با عزمی راسخ و گام هایی استوار پهنه های دریاها و آبهای آزاد را درنوردیده و در راستای عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رونق صنعت نفت کشور تلاش خود را معطوف داشته اند. 

 

در این راستا شرکت پایانه های نفتی ایران با تلفیق دو صنعت مهم و راهبردی نفت و دریانوردی، ماموریت‌های مهم کشور در حوزه دریافت، ذخیره سازی، واردات و صادرات نفت خام و میعانات گازی و فرآورده های نفتی را با بهره گیری از خلاقیت، پویایی و کارآمدی نیروهای متعهد، با تجربه و دارای روحیه ایثار و جانفشانی انجام می دهد.

 

لازم می دانم این روز ارزنده را به فعالان عرصه دریا و دریانوردی،به ویژه تمامی تلاشگران شرکت پایانه های نفتی ایران و به خصوص همکاران ارزشمند در مدیریت عملیات که همواره با شجاعت، تلاش و جانفشانی خود در پهنه نیلگون خلیج فارس حماسه های ماندگاری را آفریدند تبریک و تهنیت عرض نموده ، سلامتی، عزت و سربلندی تمامی همکاران عزیز مدیریت عملیات بویژه دریانوردان گرانقدر و نیز خانواده‌های آنان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
(جمعه ۴ تیر ۱۴۰۰) ۰۷:۰۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید