پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۵۳
IOTC

آرشیو اخبار - 16 خرداد 1397

[۱۳۸۸]  ::  [۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  :: 
[۱۳۹۸]  ::  [۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

گزارش تصویری / مراسم احیا شب بیست و یکم ماه رمضان در جزیره خارگ

مراسم احیا شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان مصادف با شب شهادت حضرت علی (ع) با حضور مردم مومن جزیره خارگ در مسجد ولی عصر (عج) برگزار شد. در این شب ، شب زنده داران سوگوار یک صدا ندای "العفو، العفو" و "سُبْحانَکَ یا لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ خَلِّصْنا مِنَ النّارِ یا رَبِّ" را زمزمه و با معبود خود عاشقانه راز و نیاز کردند.
۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ۱۶:۴۵

نخستین محموله نفت کارون ایران به اسپانیا فروخته شد

خبرگزاری رویترز به نقل از دو مقام آگاه گزارش داد که ایران نخستین محموله نفت تولید شده از میدان نفتی غرب کارون را به شرکت رپسول اسپانیا فروخته است.
۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۲۹

تولید نفت اوپک همچنان کاهش می یابد

ادامه کاهش تولید نفت اوپک، احتمال افزایش قیمت نفت عربستان برای مشتریان آسیایی، آغاز صدور برق جمهوری آذربایجان به ایران، رکوردشکنی دوباره تولید نفت آمریکا و امضای سند همکاری امارات و روسیه در حوزه نفت از مهمترین اخبار حوزه انرژی جهان در 24 ساعت گذشته بود.
۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۲۴

پس‌گرفتن حقوق ایران در بازارهای جهانی نفت تداوم می‌یابد

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: برخی کشورهای منطقه درباره ایران دنباله‌رو مواضع خصمانه آمریکا هستند، اما باوجود همه چالش‌هایی که این کشورها برای ما ایجاد کردند و تحریم‌هایی که با آن روبه‌رو بودیم، توانستیم حقوق خود را در بازارهای جهانی نفت پس بگیریم که این مهم تداوم خواهد یافت.
۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۰۴

صعود قیمت نفت در پی احتمال توقف صادرات ونزوئلا

قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه بازار آسیا به دنبال قوت گرفتن احتمال توقف بخشی از صادرات ونزوئلا افزایش یافت؛ اما انتشار خبر درخواست آمریکا از اوپک برای بالا بردن سقف تولیدش، افزایش قیمتها را محدود نگه داشت.
۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۰۰

درخواست آمریکا از اوپک برای افزایش تولید نفت

دولت آمریکا به طور غیررسمی از عربستان سعودی و سایر تولیدکنندگان اوپک درخواست کرده تولیدشان را افزایش دهند اما به رقم مشخصی اشاره نکرده است.
۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۰۰

روسیه: سرنوشت توافق نفتی را تقاضا باید مشخص کند

وزیر انرژی روسیه گفت تقاضا برای نفت باید در تصمیم گیری کشورهای اوپک و غیراوپک برای تسهیل محدودیتهای تولید تحت توافق جاری، تعیین کننده باشد.
۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ۰۵:۳۴