پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۳۲
IOTC

آرشیو اخبار - 01 خرداد 1397

[۱۳۸۸]  ::  [۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  :: 
[۱۳۹۸]  ::  [۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

احتمال افزایش تولید نفت اوپک قوت گرفت

منابع آگاه در صنعت نفت و اوپک اظهار کردند این گروه به دلیل نگرانی‌ها نسبت به عرضه ایران و ونزوئلا به دنبال تهدیدهای واشنگتن برای اعمال تحریم ممکن است تصمیم بگیرد در ژوئن تولید نفت خود را افزایش دهد.
۱ خرداد ۱۳۹۷ ۱۸:۳۰

صادرات نفت ایران در اردیبهشت‌ماه؛ روزی ۲.۷۵۰ میلیون بشکه

شرکت ملی نفت ایران در اردیبهشت ماه امسال روزانه بیش از ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار بشکه نفت و میعانات گازی به مقاصد کشورهای آسیایی و اروپایی صادر کرد.
۱ خرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۲۹

افزایش قیمت نفت ادامه یافت

قیمت نفت در معاملات روز سه‌شنبه تحت تاثیر نگرانی‌ها نسبت به کاهش بیشتر تولید ونزوئلا و تهدید تحریم‌های آمریکا علیه ایران، افزایش یافت.
۱ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۲۸

تولید نفت اوپک کاهش یافت

طبق یافته نظرسنجی رویترز، تولید نفت اوپک در ماه مه به دلیل افت تولید ونزوئلا، اختلال در روند عرضه نیجریه و پایبندی بالا به توافق محدودیت عرضه این گروه، به پایین‌ترین میزان در ۱۳ ماه گذشته کاهش یافته است.
۱ خرداد ۱۳۹۷ ۰۲:۳۲

نفت عربستان برای مشتریان آسیایی گران‌تر می‌شود

نظرسنجی رویترز از پنج پالایشگاه و معامله‌گر نشان داد عربستان سعودی ممکن است قیمت فروش رسمی نفت خود به مقصد آسیا را در ماه ژوییه افزایش دهد و قیمت گرید "عرب‌ لایت" ممکن است به بالاترین حد خود از ماه فوریه سال ۲۰۱۴ برسد.
۱ خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۳۳

قیمت نفت کاهش یافت

قیمت نفت روز جمعه با کاهش قیمت بیشتری مواجه شد و نفت آمریکا تحت تاثیر رکورد بالای تولید در این کشور و انتظارات برای افزایش تولید اوپک، در مسیر دومین کاهش هفتگی متوالی قرار گرفت.
۱ خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۳۲

تولید نفت اوپک همچنان کاهش می یابد

تولید نفت اوپک همچنان کاهش می یابد
۱ خرداد ۱۳۹۷ ۰۰:۳۴

روند کاهش قیمت نفت توقف‌ناپذیر ماند/ثبت کاهش هفتگی برای نفت آمریکا

نفت روز جمعه تحت تاثیر رشد تولید آمریکا و احتمال تولید بالاتر اوپک و متحدانش با کاهش قیمت بسته شد و نفت آمریکا در پایین‌ترین حد خود از آوریل به این طرف ایستاد.
۱ خرداد ۱۳۹۷ ۰۰:۳۳