پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۲۳:۵۸
IOTC

آرشیو اخبار - 20 دی 1396

[۱۳۸۸]  ::  [۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  :: 
[۱۳۹۸]  ::  [۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

قیمت نفت در بازارهای جهانی رکورد زد

کاهش احتمالی موجودی انبارهای نفت آمریکا در طول هفته گذشته موجب رکورد زنی قیمت های نفت در معاملات آتی صبح روز سه شنبه شد.
۲۰ دی ۱۳۹۶ ۲۲:۰۹

قیمت نفت اوپک به 65 دلار و 86 سنت در هر بشکه رسید

بر اساس محاسبات دبیرخانه اوپک که روز دوشنبه منتشر شد، هر بشکه سبد نفت اوپک جمعه گذشته به طور متوسط 65 دلار و 86 سنت معامله شد که نسبت به روز پیش از آن 0.4 درصد کاهش داشت.
۲۰ دی ۱۳۹۶ ۲۲:۰۹

آغاز سوآپ نفت عراق از ایران تا پایان ژانویه

شاهد تحولات گوناگونی از جمله آغاز سوآپ نفت عراق از ایران تا پایان ژانویه، ادامه تلاش برای مهار آتش نفتکش ایرانی و یافتن مفقودان، احتمال ورود الجزایر به حوزه نفت و گاز عراق و پیش بینی نفت 80 دلاری در سال 2018 میلادی بوده است.
۲۰ دی ۱۳۹۶ ۲۲:۰۹

کره جنوبی خواستار یک محموله دیگر میعانات گازی از ایران شد

پایگاه خبری بلومبرگ روز دوشنبه اعلام کرد: در حالی که نفتکش ایرانی که به مقصد کره جنوبی میعانات گازی حمل می کرد و پس از تصادف با یک کشتی چینی اکنون در خطر غرق شدن قرار دارد، شرکت «هانویا توتال پتروکمیکال» خریدار این میعانات، خواستار تحویل یک محموله دیگر از سوی ایران شد.
۲۰ دی ۱۳۹۶ ۲۲:۰۹

سهم ایران از سوانح دریایی جهان 3 درصد است

گزارش سوانح دریایی ایران نشان می دهد، در سال 1393 تعداد 98 مورد سانحه دریایی در کشورمان اتفاق افتاده که نشان دهنده سهم 3 درصدی ایران از سوانح دریایی جهان است.
۲۰ دی ۱۳۹۶ ۲۲:۰۹

سواپ نفت کرکوک با ایران آغاز می شود/ موقعیت ویژه ایران برای سواپ در منطقه

وزیر نفت عراق روز یکشنبه اعلام کرد که سواپ نفت از چاه های نفت کرکوک در شمال عراق به جمهوری اسلامی ایران از اواخر ماه جاری میلادی آغاز می شود.
۲۰ دی ۱۳۹۶ ۲۲:۰۹

بهای هر بشکه نفت سبک ایران در سال 2017؛ از 42.03 تا 65.77 دلار

رکوردشکنی قیمت نفت ایران در آخرین روز معاملاتی سال 2017 میلادی با ثبت نرخ 65 دلار و 77 سنت برای هر بشکه نفت سبک کشور همراه شد، در حالی که کمترین بهای این محصول مربوط به بیست و سوم ژوئن (دوم تیرماه) با رقم 42 دلار و سه سنت بود.
۲۰ دی ۱۳۹۶ ۲۲:۰۹

قیمت نفت برنت پس از عبور از مرز 68 دلار بار دیگر کاهش یافت

قیمت نفت برنت دریای شمال که پنج شنبه گذشته به دلیل کاهش عرضه کورد زده و از مرز 68 دلار گذشته بود، بعد از ظهر دیروز (جمعه) با افزایش تولید نفت شیل در آمریکا بار دیگر کاهش یافت.
۲۰ دی ۱۳۹۶ ۲۲:۰۹

پایبندی اوپک به توافق کاهش تولید در ماه دسامبر افزایش یافت

بررسی های خبرگزاری رویترز انگلیس نشان داد، در ماه دسامبر (آذر-دی) به دلیل کاهش تولید نفت در ونزوئلا و کشورهای خلیج فارس، میزان پایبندی اوپک به توافق کاهش تولید افزایش یافت.
۲۰ دی ۱۳۹۶ ۲۲:۰۹

هند در دریای عربی ذخایر قابل توجه نفت و گاز کشف کرد

شرکت نفت و گاز طبیعی هند مقادیر قابل توجهی نفت و گاز طبیعی در سواحل این کشور در دریای عرب کشف کرده است.
۲۰ دی ۱۳۹۶ ۲۲:۰۹
صفحه ۱ از ۲