جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۴:۲۷
IOTC

آرشیو اخبار - 21 تیر 1396

[۱۳۸۸]  ::  [۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  :: 
[۱۳۹۸]  ::  [۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

سیر تاریخی عفاف و حجاب در ایران اسلامی همواره پر فروغ بوده است

مشاور مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در امور زنان و خانواده با بیان اینکه سیر تاریخی عفاف و حجاب در ایران اسلامی همواره پر فروغ بوده است، تصریح کرد: زنان شاغل در صنعت نفت با حضور موفق خود در تمامی عرصه های صنعتی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و هنری نقش موثر خود را راستای تقویت کانون خانواده و اعمال تربیت و تعلیم صحیح فرزندان به شکل تاثیرگذار بر عهده دارند.
۲۱ تیر ۱۳۹۶ ۱۹:۱۱

جهانگیری: امضای قرارداد توتال شکست آمریکایی ها و تحریم ها است

معاون اول رئیس جمهوری با بیان اینکه هر کس به توسعه ایران علاقه مند است باید از قرارداد توتال خوشحال شود، گفت: امضای این قرارداد شکست آمریکایی ها و تحریم ها است؛ چرا که گفته شده بود پول و سرمایه به سمت ایران نباید برود.
۲۱ تیر ۱۳۹۶ ۱۸:۴۵

زمان خود تحریمی و آزمون و خطا گذشته است

صنعت نفت ایران برای پنج سال سال آینده به ۱۲۷ میلیارد دلار سرمایه نیاز دارد و در شرایط کنونی کشور هم تأمین این سرمایه از داخل امکانپذیر نیست. صنعتی پیر و فرسوده که اگر هرچه سریعتر سرمایه و فناوری به آن وارد نشود، از پا درخواهد آمد و به قول وزیر نفت با طی کردن روند کنونی، روزی خواهد آمد که به جای تولید و صادرات نفت و گاز باید واردکننده انرژی شویم.
۲۱ تیر ۱۳۹۶ ۱۲:۲۷

رئیس مجلس شورای اسلامی: توضیحات وزیر نفت درباره قرارداد با توتال مفید بود

رئیس مجلس شورای اسلامی گزارش وزیر نفت از قرارداد ایران با کنسرسیوم توسعه دهنده فاز ۱۱ پارس جنوبی به رهبری توتال و حضور CNPCI چین و پتروپارس را مفید ارزیابی کرد و گفت: هیئتی متشکل از قوه ‌قضاییه و دو نفر از رؤسای کمیسیون‌های مجلس بر این قرارداد نظارت می‌کنند.
۲۱ تیر ۱۳۹۶ ۱۲:۲۱

طرح ۳ فوریتی توقف اجرای قرارداد توسعه فاز ۱۱ از دستور کار مجلس خارج شد

طرح ۳ فوریتی توقف اجرای قرارداد توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی به دلیل پس گرفتن برخی امضا کنندگان این طرح بدون رای گیری از دستور کاری امروز مجلس خارج شد.
۲۱ تیر ۱۳۹۶ ۱۱:۵۰