پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۵۸
IOTC

آرشیو اخبار - 02 تیر 1396

[۱۳۸۸]  ::  [۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  :: 
[۱۳۹۸]  ::  [۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

گزارش تصویری/ حضور حماسی مردم جزیره خارگ در راهپیمایی روز جهانی قدس

همزمان با سراسر کشور، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور قشرهای مختلف مردم و کارکنان صنعت نفت در جزیره خارگ برگزار شد.
۲ تیر ۱۳۹۶ ۱۷:۲۱

برپایی غرفه فرهنگی شرکت پایانه‌های نفتی ایران در مراسم روز جهانی قدس

شرکت پایانه های نفتی ایران با برپایی غرفه فرهنگی در مراسم روز جهانی قدس در خیابان انقلاب تهران (تقاطع خیابان فلسطین)، پذیرای مردم روزه‌دار در این رویداد بزرگ بود.
۲ تیر ۱۳۹۶ ۱۵:۵۷

حضور پرشور کارکنان پایانه‌های نفتی ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس

همگام با سراسر کشور، تلاشگران شرکت پایانه های نفتی ایران با حضور باشکوه در اجتماع عظیم روز جهانی قدس، با آرمان‌های بزرگ امام راحل (ره) تجدید بیعت کردند.
۲ تیر ۱۳۹۶ ۱۵:۲۹

حمله سایبری به بزرگترین شرکت نفتی روسیه

شرکت روسنفت اعلام کرد مورد حمله سایبری قرار گرفته، اما تولید نفت آن آسیبی ندیده است.
۲ تیر ۱۳۹۶ ۱۰:۰۰

فراخوان طرح انتخاب و توسعه مدیران عمومی نفت اعلام شد

مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت با انتشار فراخوان طرح انتخاب و توسعه مدیران عمومی، از کارشناسان، سرپرستان و مدیران رسمی متقاضی واجد شرایط دعوت کرد در این فراخوان شرکت کنند.
۲ تیر ۱۳۹۶ ۱۰:۰۰

نفت به سوی عدالت بیشتر

در پی دستور وزیر نفت برای رفع تبعیض در به‎کارگیری بانوان توانمند در صنعت نفت در این گزارش مهمترین دستورهای مهندس بیژن زنگنه در حوزه بانوان صنعت نفت در دولت یازدهم یادآوری می‎شود.
۲ تیر ۱۳۹۶ ۱۰:۰۰

نفــت زن و مرد ندارد

«ما تبعیض جنسیتی را نمی‌پذیریم.» این شاه بیت سخنرانی‌های مختلف حسن روحانی در مناسبت‌های فراوان از جمله کارزار انتخابات ریاست جمهوری اخیر بود. صدای جامعه زنان از سوی رئیس جمهوری تکرار شد؛ موضوعی که روزنه‌های امید آن در دولت یازدهم هم به چشم آمد. همان زمان که رئیس جمهوری آزمون استخدامی را به تعویق انداخت تا حقوق زنان در فرصت‌های شغلی تامین و سهمیه‌های جنسیتی در مسیر رعایت عدالت اصلاح شود.
۲ تیر ۱۳۹۶ ۱۰:۰۰

اجرای قراردادهای نفتی سبب ورود سرمایه‎های جدید به ایران می‌شود

رئیس کمیته بازنگری قراردادهای نفتی با بیان این‌که تاخیر در اجرای قراردادهای جدید نفتی سبب تصاحب بازارهای بین‌المللی ازسوی کشورهای رقیب می‌شود گفت: این قراردادها در گام نخست می‌تواند سرمایه‎گذاری‌های جدیدی وارد ایران کند و در گام بعد، دیگر صنایع را رونق بخشد.
۲ تیر ۱۳۹۶ ۱۰:۰۰