پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۲۱
IOTC

آرشیو اخبار - 21 اردیبهشت 1396

[۱۳۸۸]  ::  [۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  :: 
[۱۳۹۸]  ::  [۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

بازدید مدیر منابع انسانی شرکت ملی نفت و مدیر عملیات عمومی از بیمارستان خلیج فارس

مدیر منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران و مدیر عملیات عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران در راستای بررسی مشکلات نیروی انسانی و بررسی زیر ساخت های بیمارستان خلیج فارس بازدید کرد.
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۱:۵۲

شرکت پایانه های نفتی ایران پایگاه ورزش همگانی است

قورچیان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه ورزش همگانی در مدیریت خدمات پشتیبانی خارگ اظهار کرد : شرکت پایانه های نفتی ایران می تواند بعنوان پایگاه ورزش همگانی در سطح شرکت های نفتی ایران باشد .
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۱:۵۲

توسعه ورزش همگانی در شرکت پایانه های نفتی ایران مشهود بوده است

دکتر مولایی با اشاره به اقدامات مثبت صورت گرفته توسط مدیریت خدمات پشیبانی شرکت پایانه های نفتی ایران گفت : مدیریت خدمات پشتیبانی شرکت پایانه های نفتی اقدامات بسیار موثر و خوبی در حوزه ورزش الخصوص ورزش همگانی در سطح جزیره خارگ صورت داده است که شایسته تقدیر می باشد و امیدواریم با ورود مجدد به ورزش قهرمانی با ارتقا سطح کیفی ورزش در پایانه نفتی مهم کشور باشیم .
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۱:۵۲

توسعه ورزش همگانی و برنامه ریزی مدون جهت ورزش قهرمانی در حوزه نفت

مدیر خدمات پشتیبانی شرکت پایانه های نفتی ایران تربیت نیروی توانمند و متخصص در جهت انجام برنامه ها و استمرار تولید را حاصل توسعه ورزش همگانی که از راهبردهای مقام عالی وزارت است، برشمرد. و در ادامه به برخی از اقدامات شرکت پایانه های نفتی ایران در بخش ورزش همگانی و قهرمانی نیز اشاره کرد
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۱:۵۲