پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۴۸
IOTC

آرشیو اخبار - 26 فروردین 1396

[۱۳۸۸]  ::  [۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  :: 
[۱۳۹۸]  ::  [۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

ادای احترام به مقام شامخ شهید موسی پور توسط معاون وزیر نفت

علی کاردر معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به همراه محمود بیلکار مدیر امور مالب شرکت ملی نفت ایران ومدیران و روسای پایانه های نفتی ایران به مقام شامخ شهید موسی پور ( شهید آتش) ادای احترام کرد
۲۶ فروردین ۱۳۹۶ ۱۷:۰۴

انجام عملیات آزمایشی اطفای حریق با دستور معاون وزیر نفت در اسکله «T» خارگ

علی کاردر، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به همراه محمود بیلکار، مدیر امور مالی شرکت ملی نفت ایران در هنگام بازدید از تاسیسات صادرات نفت خام بر روی اسکله «T» جزیره خارگ، بدون برنامه ریزی قبلی، دستور انجام عملیات آزمایشی اطفای حریق را صادر کرد تا از سلامت و کارآیی زیرساخت های HSE در بزرگترین پایانه نفتی کشور اطمینان یابد.
۲۶ فروردین ۱۳۹۶ ۱۲:۰۸

کاردر: ثبت رکوردهای صادراتی در سطح پایانه های نفتی ایران قابل تقدیر است

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران تصریح کرد: در سال گذشته تولید و صادرات با یک شیب خوب همراه بود و در این زمینه فعالیت شرکت پایانه های نفتی ایران که چندین رکورد چشمگیر در زمینه ذخیره سازی، پهلودهی نفتکش ها و صادرات نفت خام و میعانات گازی برای صنعت نفت ثبت کرد، قابل تقدیر است.
۲۶ فروردین ۱۳۹۶ ۱۱:۴۵

توپکرانی سه خط لوله زیردریایی اصلی صادراتی نفت خام پس از ربع قرن

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران فعالیت های انجام شده در سال گذشته در سطح صنعت نفت را برجسته و راهبردی توصیف کرد و افزود: در سال گذشته با تفکر عملیاتی و تلاش کارکنان پایانه های نفتی ایران، سه خط لوله زیردریایی اصلی صادراتی نفت خام کشور حدفاصل بندرگناوه و جزیره خارگ توپکرانی شد.
۲۶ فروردین ۱۳۹۶ ۱۱:۳۹

ایران دومین صادر کننده بزرگ نفت به کره جنوبی شد

صادرات نفت ایران به کره جنوبی در سه ماه نخست سال جاری میلادی با بیش از ۹۰ درصد افزایش به نسبت مشابه سال قبل از آن، به یک رکورد دست یافت.
۲۶ فروردین ۱۳۹۶ ۱۰:۱۰

بازدید مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از تاسیسات پایانه نفتی خارگ

علی کاردر، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در سفر به جزیره خارگ از تاسیسات ذخیره سازی و صادرات نفت خام کشور بازدید کرد.
۲۶ فروردین ۱۳۹۶ ۰۹:۲۶

سفر معاون وزیر نفت به بزرگترین پایانه نفتی کشور

علی کاردر، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در سفر به جزیره خارگ، در جمع مدیران و روسای دو شرکت پایانه های نفتی و فلات قاره ایران، آخرین وضعیت تولید و صادرات نفت خام کشور را بررسی کرد.
۲۶ فروردین ۱۳۹۶ ۰۹:۰۶