پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۸:۵۸
IOTC

آرشیو اخبار - 07 مهر 1395

[۱۳۸۸]  ::  [۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  :: 
[۱۳۹۸]  ::  [۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

کنترل و مهار آتش سوزی همزمان ۵ مخزن در پایانه نفتی خارگ

رئیس پایانه نفتی خارگ گفت: مانور گسترده‌ای با سناریوی کنترل و مهار آتش سوزی همزمان ۵ مخزن در پایانه نفتی خارگ عصر چهارشنبه با موفقیت برگزار شد.
۷ مهر ۱۳۹۵ ۲۳:۴۸

برگزاری مانور مهار آتش سوزی همزمان 5 مخزن ذخیره سازی نفت خام

امروز چهارشنبه هفتم مهرماه مانور عملیاتی مهار آتش سوزی همزمان 5 مخزن ذخیره سازی نفت خام در پایانه نفتی خارگ با موفقیت انجام شد.
۷ مهر ۱۳۹۵ ۱۹:۰۷

گفت‌وگوهای الجزایر زمینه ساز توافق است

وزیر نفت با بیان این که گفت‌وگوهای الجزایر زمینه ساز توافق خواهد بود، اعلام کرد: توافق همه اعضای اوپک با برخی کشورهای غیر عضو اوپک لازمه چیره شدن بر مشکلات است.
۷ مهر ۱۳۹۵ ۱۵:۵۶

جزیره خارگ آیینه حماسه و جانفشانی بود

رییس حسابرسی داخلی شرکت پایانه های نفتی ایران که از یادگاران هشت سال دفاع مقدس است خاطره ای زیبا از اولین روزهای جنگ در پالایشگاه آبادان بیان کرد.
۷ مهر ۱۳۹۵ ۱۴:۰۳

دستیابی به اهداف توسعه با حفظ نیروی انسانی کارآمد محقق می شود

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی به مناسبت بزرگداشت روز ایمنی و آتش نشانی تصریح کرد: دستیابی به اهداف توسعه با حفظ وارتقاء دارایی های فیزیکی، محیطی و به ویژه نیروی انسانی کارآمد محقق می شود.
۷ مهر ۱۳۹۵ ۱۳:۴۰

مشاهده یک گونه پرنده کمیاب در جزیره خارگ

یک گونه پرنده موسوم به «یلوه حنایی» که به علت زیست در انزوا، مشاهده آن در طبیعت به سختی امکان‌پذیر است در جزیره خارگ مشاهده و شناسایی شد.
۷ مهر ۱۳۹۵ ۱۳:۲۳

برگزاری دوره آموزش آمادگی و مقابله در سوانح جسمی در پایانه های نفتی ایران

رییس اداره آموزش شرکت پایانه های نفتی ایران از برگزاری دوره آموزش آمادگی و مقابله در سوانح جسمی برای کارکنان این شرکت خبر داد و افزود: این دوره آموزشی همزمان با روز ایمنی و آتش نشانی در محل مرکز آموزش پایانه نفتی خارگ برگزار می شود.
۷ مهر ۱۳۹۵ ۱۲:۱۰

۳۵ عملیات اورژانس هوایی در جزیره خارگ انجام شد

مدیر عملیات عمومی شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: از سال گذشته تا کنون ۳۵ عملیات اورژانس هوایی در جزیره خارگ انجام شده است.
۷ مهر ۱۳۹۵ ۱۱:۰۰

برگزاری کارگاه آموزشی متوازن سازی کار و زندگی

کارگاه آموزشی متوازن سازی کار و زندگی برای بانوان شاغل در شرکت پایانه های نفتی ایران به همت روابط عمومی و امور بانوان این شرکت در پایانه نفتی خارگ برگزار شد.
۷ مهر ۱۳۹۵ ۱۰:۵۴

درد کاهش قیمت نفت برای عربستان از ایران بیشتر است

پایگاه خبری «بلومبرگ» آمریکا با اشاره به رفع تحریم‌ها و بهبود وضع اقتصادی ایران نوشت: اکنون درد کاهش قیمت نفت برای اقتصاد عربستان بیشتر از اقتصاد ایران است.
۷ مهر ۱۳۹۵ ۰۸:۳۶
صفحه ۱ از ۲