جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۰:۵۰
IOTC

آرشیو اخبار - 31 شهریور 1395

[۱۳۸۸]  ::  [۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  :: 
[۱۳۹۸]  ::  [۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

جزیره خارگ؛ تبلور عشق و ایمان به اعتلای ایران اسلامی

هنوز هم هنگامی که نگاهت به آن نفتکش کره ای سوخته در کنار سکوی آذرپاد می افتد، می توانی چشم هایت را ببندی و لحظه ای در ذهن خود روزهایی را به یاد بیاوری که تمام چراغ های جزیره، نفتکش ها و فلرها خاموش می شد و بعد می توانی غرش هواپیماهای دشمن و انفجارهایی که جزیره را روشن می کرد، تجسم کنی.
۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ۱۴:۲۹

مروری برجنگ نفت کشها

جنگ نفتکش ها با عملیات رمضان و حمله دشمن بعثی به جزیره خارک شروع و در تعیین نتیجه نهایى جنگ تحمیلی به عاملى تحریک کننده تبدیل شد.
۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ۱۳:۱۶

آتش سوزی در پایانه نفتی «راس تنوره» عربستان

دست کم هشت کارگر در آتش سوزی در پایانه نفتی راس تنوره عربستان سعودی، مصدوم شدند.
۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ۱۲:۳۰

نمایشگاه عکس دفاع مقدس در جزیره خارگ گشایش یافت

به همت روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران، نمایشگاه عکس دفاع مقدس، با هدف گرامیداشت سال های مقاومت و پایداری جزیره خارگ در هشت سال جنگ تحمیلی در محل سینما صدف این جزیره گشایش یافت.
۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ۱۱:۰۸

موسوی: دوران هشت سال دفاع مقدس نگین تاریخ حماسه جهانی است

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دوران هشت سال دفاع ملت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف، همچون نگین تابناک تا همیشه زمان بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان خواهد درخشید.
۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ۱۰:۵۵

خارگ؛ جزیره پایداری و مقاومت

جزیره خارک که پایانه‌ اصلی فروش نفت ایران در زمان جنگ محسوب و روزی دو میلیون بشکه نفت از آنجا صادر می‌شد و 90 درصد نیاز‌های ارزی ایران را تامین می‌کرد، دائما در معرض گزند و آسیب جنگنده‌های عراقی قرار داشت، اما پدافند هوایی قوی جمهوری اسلامی ایران مانعی در برابر آسیب‌دیدگی کامل این جزیره در برابر عراقی‌ها و متحدان پشت پرده‌اش بود.
۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ۱۰:۵۰