جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۴:۱۳
IOTC

آرشیو اخبار - 08 دی 1394

[۱۳۸۸]  ::  [۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  :: 
[۱۳۹۸]  ::  [۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

پیروز موسوی: جزیره خارگ اسوه وحدت و برادری شیعه و سنی است

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، جزیره خارگ را اسوه وحدت و برادری شیعه و سنی خواند و افزود: وحدت، برادری و یکپارچگی و مهربانی به عنوان یک سرمایه بزرگ در این جزیره همواره الگوساز بوده است.
۸ دی ۱۳۹۴ ۱۹:۲۴

فعالان حوزه وحدت و تقریب دو مذهب شیعه و سنی خارگ تجلیل شدند/ گزارش تصویری

در اولین همایش طنین وحدت جزیره خارگ، 20 نفر از فعالان حوزه وحدت و تقریب دو مذهب شیعه و سنی این جزیره، با حضور مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، مسئول قرارگاه فرهنگی و ستاد اقامه نماز وزارت نفت در منطقه خارگ، فرمانده بسیج و امام جماعت اهل تسنن خارگ تقدیر شدند.
۸ دی ۱۳۹۴ ۱۷:۴۷

امام جماعت اهل تسنن خارگ: باید به مصداق «ولاتنازعوا» قرآن کریم رفتار کنیم

احمدرضا کنعانی با اظهار خوشنودی از وجود اتحاد و همدلی شیعه و سنی در جزیره خارگ تاکید کرد: باید به مصداق «ولاتنازعوا» قرآن کریم رفتار کنیم.
۸ دی ۱۳۹۴ ۱۶:۳۹

برگزاری اولین همایش طنین وحدت در جزیره خارگ/ گزارش تصویری

اولین همایش طنین وحدت با همت و مشارکت شرکت پایانه های نفتی ایران و بسیج ناحیه خارگ، در سالروز میلاد با سعادت نبی اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) و با حضور مقامات محلی و علمای اهل تشیع و تسنن جزیره خارگ برگزار شد. در این مراسم فعالان حوزه وحدت و تقریب دو مذهب شیعه و سنی جزیره خارگ تجلیل شدند.
۸ دی ۱۳۹۴ ۱۴:۳۵

تاکید وزیر نفت بر اتحاد رسانه ها در موضوع منافع ملی

وزیر نفت بر ضرورت رعایت اخلاق حرفه ای از سوی رسانه ها تاکید کرد و گفت: فضایی که رسانه ها نتوانند در آن حرف بزنند فساد ایجاد می شود و رسانه زنده، جلو فساد را می گیرد.
۸ دی ۱۳۹۴ ۰۹:۰۹