شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۴۶
IOTC

آرشیو اخبار - 27 اردیبهشت 1393

[۱۳۸۸]  ::  [۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  :: 
[۱۳۹۸]  ::  [۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

روابط عمومی‌ها باید هنرمندانه زمینه مشارکت مردم را در آبادانی کشور فراهم آورند

رییس جمهور به مناسبت گرامیداشت هفته روابط عمومی و ارتباطات در پیامی از روابط عمومی‌ وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای دولتی خواست با همگرایی با دیگر نقش آفرینان عرصه رسانه و با به‌کارگیری ابتکارات بدیع، قانونمند، هدفمند و هوشمند، زمینه مشارکت و حضور فعال بیش از پیش تمامی مردم عزیز را در آبادانی کشور فراهم آورند.
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۱:۰۰

گزارش تصویری/ تعمیرات اساسی گوی شناور شماره یک عسلویه

گوی شناور شماره یک پایانه صادرات میعانات گازی عسلویه که تعمیرات اساسی آن توسط توانمندان شرکت پایانه های نفتی ایران انجام شد، به آب اندازی و آماده بارگیری و تحویل میعانات گازی پایتخت انرژی کشور به خریداران جهانی شد.
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۱:۰۰

صادرات نفت ایران به یک میلیون و ١١٠ هزار بشکه در روز رسید

آژانس بین المللی انرژی در حالی از میزان صادرات نفت ایران به میزان یک میلیون و ١١٠ هزار بشکه در روز خبر می دهد که در ماه آوریل مشتریان ایران خرید نفت خام مورد نیاز خود را افزایش داده اند.
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۱:۰۰

جشن میلاد امام علی (ع) در پایانه نفتی شمال برگزار شد

مناسبت ولادت با سعادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) به همت روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران، جشن میلاد ولایت و مولود کعبه، ویژه کارکنان پایانه نفتی شمال و خانواده آنان برگزار شد.
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۱:۰۰

شتاب دهی اجرای تعمیرات اساسی مخازن پایانه نفتی شمال

رئیس پایانه نفتی شمال از انجام تعمیرات اساسی مخازن این پایانه مهم و راهبردی در شمال کشور با رویکرد اقتصادی خبر داد و افزود: طبق تاکید مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، مخازن ذخیره سازی نفت خام و فرآورده های نفتی در شمال کشور برای آماده سازی توان و ظرفیت عملیاتی صنعت نفت باید آماده سازی و تعمیر اساسی شوند.
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۱:۰۰