پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۵۲
IOTC

آرشیو اخبار - 07 مهر 1392

[۱۳۸۸]  ::  [۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  :: 
[۱۳۹۸]  ::  [۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

تصویر/ اعضای کانون تفکر جوانان پایانه های نفتی از پروژه ROV دیدن کردند

اعضای کانون تفکر جوانان شرکت پایانه های نفتی ایران از پروژه بازرسی فنی خطوط لوله زیردریایی انتقال نفت خام صادراتی گناوه - خارگ دیدن کردند.
۷ مهر ۱۳۹۲ ۰۱:۰۰

رزمایش آتش نشانی شرکت پایانه های نفتی ایران برگزار شد/ گزارش تصویری

رزمایش آتش نشانی شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت به مناسبت بزرگداشت روز ایمنی و آتش نشانی در پایانه نفتی خارگ برگزار شد.
۷ مهر ۱۳۹۲ ۰۱:۰۰

توسعه صنعت نفت در گرو تفکر راهبردی مبتنی بر اصول HSE است

رئیس پایانه نفتی خارگ توسعه صنعت نفت را در گرو تفکر راهبردی مبتنی بر اصول HSE خواند و تاکید کرد: تقویت نگاه نظارتی در اچ.اس.یی باید انسجام یابد.
۷ مهر ۱۳۹۲ ۰۱:۰۰

تعهد، ابتکار و خلاقیت عامل موفقیت جوانان در توسعه سازمانی است

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران تعهد، ابتکار و خلاقیت را سه عامل مهم برای موفقیت جوانان در توسعه سازمانی خواند و افزود: بکارگیری جوانان خلاق و مسئولیت پذیر و اعتماد به آنان، سبب تسهیل در دستیابی به اهداف و ماموریت های سازمانی می شود.
۷ مهر ۱۳۹۲ ۰۱:۰۰

دستیابی به بالاترین سطح ایمنی در پایانه های نفتی ایران

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی به مناسبت روز ایمنی و آتش نشانی از تلاش کارکنان در تحقق اهداف و ماموریت های HSE در گستره عملیاتی این شرکت تقدیر کرد و تلاش های انجام شده را سبب دستیابی به بالاترین سطح ایمنی در پایانه های نفتی ایران خواند.
۷ مهر ۱۳۹۲ ۰۱:۰۰

نوسازی شناور عملیاتی پایانه های نفتی با یک میلیارد ریال صرفه جویی

اجرای پروژه نوسازی و بهسازی یدک کش «پیلتن»، شناور عملیاتی شرکت پایانه های نفتی ایران، صرفه جویی یک میلیارد ریالی را در پی داشت.
۷ مهر ۱۳۹۲ ۰۱:۰۰

پیشرفت 70 درصدی تعمیرات اساسی بازوی بارگیری اسکله آذرپاد

تعمیرات اساسی بازوی بارگیری پهلوگاه 11 اسکله آذرپاد جزیره خارگ که به وسیله توانمندان شرکت پایانه های نفتی ایران در حال انجام است به حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی نزدیک شد.
۷ مهر ۱۳۹۲ ۰۱:۰۰

نخستین همایش میترینگ در صنعت نفت و گاز برگزار می شود

نخستین همایش تخصصی، آموزشی اندازه گیری هیدروکربن ها (میترینگ) در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با همکاری و مشارکت شرکت پایانه های نفتی ایران و دانشگاه علم وصنعت ایران به مدت دو روز در۲۰ و ۲۱ آذر ماه ۱۳۹۲برگزار می شود.
۷ مهر ۱۳۹۲ ۰۱:۰۰