چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۱۴
IOTC
چهارشنبه / ۱۰ تیر ۱۳۹۴ / ۲۰:۱۹
سرویس : عمومی
کد خبر : ۹۹۰
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

تعمیرات اساسی مخازن برای احیاءسازی احتمالی عملیات سوآپ نفت خام

رییس پایانه نفتی شمال ازپیشرفت تعمیرات اساسی مخازن این پایانه به منظور آماده سازی بیشتر تاسیسات برای احیاءسازی احتمالی عملیات سوآپ نفت خام در پایانه نفتی شمال خبر داد.

تعمیرات اساسی مخازن برای احیاءسازی احتمالی عملیات سوآپ نفت خام

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، حمید رضا شاهدوست افزود: در این راستا تعمیرات اساسی مخزن شماره 102 پایانه نفتی شمال مراحل نهایی خود را طی می کند.

وی ادامه داد: نصب سیلینگ مخزن 102، به دلیل فرایند بررسی کیفیت و جنس مواد استفاده شده در سیلینگ و همچنین شنت مورد نیاز با ابعادی مطابق با تغیرات ایجاد شده در ابعاد وایپر رابر های جدید با بستن سیلینگ مخزن به اتمام می رسد.

وی توضیح داد: به زودی فرایند نصب کانتینیوس سیل آغازو نصب کابل سیستم اطفاء حریق  انجام و پس ازآن محافظ گردوغبار سیلینگ مخزن نصب می شود.

شاهدوست تاکید کرد: قطعات سیلینگ مخزن متشکل از سه بخش اصلی: continuous seal, barrier membrane و  whether shield است وجنس مواداستفاده شده دراین اقلام از نوع NBR PVC بوده و مقاوم در برابر حرارت و خوردگی مواد نفتی است و فرایند نصب سیلینگ توسط کارکنان پایانه  نفتی شمال انجام می شود.

رییس پایانه شمال یاد آور شد: با توجه به حساسیت بالای کابل سیستم اطفا حریق نسبت به ضربه و اسیب فیزیکی باید در مراحل نصب نهایت دقت و ضرافت به عمل آید و اقدام به نصب کابل سیستم هشدارحریق شود همچنین جابجایی فوم چمبر و اصلاح فوم دم و ساخت و رنگ آمیزی base plate از دیگرمواردی است که برای تعمیراساسی مخزن  102پایانه نفتی شمال ازاهمیت ویژه ای برخوردار است.




(چهارشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۴) ۲۰:۱۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید