پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۸:۳۷
IOTC
شنبه / ۲ خرداد ۱۳۹۴ / ۱۵:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۹۴۱
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

ساخت و نصب «اسلاب تانک» اسکله شرقی جزیره خارگ/ افزایش ضریب ایمنی صادرات نفت خام کشور

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: با ساخت و نصب «اسلاپ تانک» جدید در پهلوگاه 3 اسکله شرقی، ضریب ایمنی و زیست محیطی برای صادرات نفت خام در این اسکله افزایش یافت.

ساخت و نصب «اسلاب تانک» اسکله شرقی جزیره خارگ/ افزایش ضریب ایمنی صادرات نفت خام کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی در جمع خبرنگاران افزود: در اداره تعمیرات  صنعتی  این شرکت، به منظور جلوگیری از مخاطرات احتمالی به دلیل فرسودگی سلاپ تانک پهلوگاه 3 اسکله شرقی، تهیه نقشه های استاندارد، ارزیابی شرکت های سازنده و در نهایت ساخت سلاپ تانک جدید در دستور کار اداره تعمیرات قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با توجه به نیاز عملیاتی پهلوگاه،  فرسودگی راهرو و ساپورت های مربوط به مهار سلاپ تانک رفع  وهمچنین پس از تحویل سلاپ تانک جهت کاهش زمان نصب اقدام به جوشکاری و ساخت سدل و راهروهای مربوطه بر روی سلاپ تانک شد.

موسوی تصریح کرد: پس از جداسازی کامل سلاپ تانک فرسوده اقدام به نصب سدل های جدید، ترمیم ساپورت ها و آماده سازی محل های جوشکاری  شد  و سلاپ تانک جدید پس از تراز شدن در محل آماده شده نصب  شد.

وی افزود: پس از نصب سلاپ تانک جدید اقدام به نصب تجهیزاتی چون  لول سویچ، سلاپ پمپ، چک ولو ها، سیفتی ولوها، گس ونت انجام شد.

در حال حاضر نیز با نصب و تست تجهیزات مربوط به سلاپ تانک، لاین های ورودی و خروجی متصل شده و پس از راه اندازی، پهلوگاه 3 اسکله شرقی با ضریب ایمنی و زیست محیطی بالاتر جهت صادرات نفت خام کشورآماده است.

(شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴) ۱۵:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید