جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۷:۴۲
IOTC
سه شنبه / ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۱۵:۳۵
سرویس : عمومی
کد خبر : ۹۳۲
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
بابه کارگیری هوزهای لاستیکی ساخت داخل

عملیات صادرات نفت خام از کشتی به کشتی تسهیل شد

رییس پژوهش و شناسایی منابع کالای شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: با به کارگیری هوزهای لاستیکی ساخت داخل، ضمن تامین و تحویل به هنگام محموله های صادراتی، روند صادرات نفت خام و انتقال فرآورده‌های نفتی در دریا و به صورت کشتی به کشتی (ship to ship)تسهیل شده است.

عملیات صادرات نفت خام از کشتی به کشتی تسهیل شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، پرویز بیات رییس پژوهش و شناسایی منابع کالای این شرکت در جمع خبرنگاران افزود: هوزهای لاستیکی ساخته شده در کشور نسبت به نوع خارجی  50 درصد ارزان تر است، ضمن اینکه استفاده از این هوزهای لاستیکی به سهولت و با شتاب بیشتری انجام می شود.

به گفته وی، فناوری ساخت این هوزها پیش ازاین در اختیار برخی شرکت های اروپایی، آسیای شرقی و آمریکایی بود که درشرکت پایانه‌های نفتی ایران با استفاده از توان متخصصان وصنعتگران داخلی طراحی و ساخته شد.

بیات افزود: استفاده از این هوزهای لاستیکی در حال حاضر در لنگرگاه پایانه نفتی خارگ مورد استفاده قرار می گیرند و در صورت نیاز در دیگر مناطق عملیاتی که نیاز به این هوزهای لاستیکی باشد نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

هوز لاستیکی، لوله ارتجاعی ویژه انتقال نفت خام، میعانات گازی و فرآورده های نفتی است که در حوزه تحویل و بارگیری محوله های صادراتی کاربرد زیاد دارد.

(سه شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴) ۱۵:۳۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید