پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۴۷
IOTC
سه شنبه / ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ / ۱۰:۰۶
سرویس : خارک
کد خبر : ۸۰۲
گزارشگر : ۲
سرویس خارک

راه اندازی سامانه انتقادها و پیشنهادها در پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران

دبیر تکریم ارباب رجوع و نظام پیشنهادهای شرکت پایانه های نفتی ایران از راه اندازی سامانه انتقادها و پیشنهادها در پایگاه اطلاع رسانی این شرکت خبر داد.

راه اندازی سامانه انتقادها و پیشنهادها در پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، امرالله طاهری افزود: در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی، طراحی و راه اندازی این سامانه اینترنتی برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: دریافت انتقادها و پیشنهادها و مطالعه آنها، از اولویت های طرح تکریم ارباب رجوع در شرکت پایانه های نفتی ایران است که با همکاری روابط عمومی این شرکت، سامانه یاد شده، به زودی راه اندازی می شود.

طاهری یادآور شد: کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران در راستای توسعه کیفی فعالیت های همسوی با ماموریت های مهم صنعت نفت در حوزه خدمات دریایی، امور فنی، بازرگانی، تامین کالا، خدمات پشتیبانی و منابع انسانی پشنهادهای خود را ارائه داده اند.

(سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳) ۱۰:۰۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید