سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۵۳
IOTC
دوشنبه / ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۹:۳۱
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۸۳۶
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی
با هدف بررسی توانمندی و حمایت از ساخت داخل :

بازدید مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از شرکت‌ دانش‌بنیان داخلی

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در بازدید از شرکت دانش بنیان داخلی بر ساخت داخل تاکید کرد و گفت : استراتژی شرکت پایانه های نفتی ایران حمایت از تولید و ساخت داخل کالا و تجهیزات مورد نیاز هست و با تکیه بر توان سازندگان داخلی و شرکت های دانش بنیان ، در حوزه های مختلف عملیاتی توانسته ایم به خودکفایی در تامین و تجهیز قطعات دست یابیم.

بازدید مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از  شرکت‌ دانش‌بنیان داخلی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، دوشنبه ( 22 شهریور  ) مدیرعامل شرکت های پایانه های نفتی ایران به همراه مدیران و روسای عملیاتی شرکت از یک شرکت دانش بنیان داخلی زیر مجموعه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با هدف بررسی توانمندی های این شرکت در حوزه ساخت سیستم های اندازه گیری سیالات بازدید کرد.

 

عباس اسدروز با اشاره به لزوم پشتیبانی و رفع موانع تولید گفت : شرکت پایانه های نفتی ایران در کنار ایفای مسئولیت خطیر خود در حوزه ذخیره‌سازی، اندازه‌گیری و صادرات نفت خام و میعانات گازی، در زمینه بومی‌سازی و بروز کردن تجهیزات با حمایت حداکثری از توانمندی‎های داخلی نیز تاکید دارد.

 

وی افزود : استراتژی شرکت پایانه های نفتی ایران  حمایت از تولید و ساخت داخل کالا و تجهیزات مورد نیاز هست و  با تکیه بر توان سازندگان داخلی  و شرکت های دانش بنیان ، در حوزه های مختلف عملیاتی توانسته ایم به خودکفایی در تامین و تجهیز قطعات دست یابیم.

 

اسدروز خاطر نشان کرد : کارت های الکترونیکی سیستم های اندازه گیری نفت، شیر چهارراهه سامانه‌ صحت سنجی سیستم اندازه گیری نفت خام  (پروور) ، اکچویتور شیرآلات صنعتی ، قطعات الکترونیکی و مکانیکی سیستم های اندازه گیری نفت با تلاش متخصصین شرکت و استفاده از توان داخل ساخته شده که صرفه اقتصادی قابل توجهی برای شرکت داشته است .

 

وی افزود:شرکت پایانه های نفتی ایران در حال ارزیابی این شرکت در خصوص ساخت داخل turbine meter و PD meter می باشد و در صورت داخلی سازی این دو محصول توسط شرکت دانش بنیان داخلی ، صنعت نفت کشور از  شرکت های خارجی و تامین کننده های غیربومی کاملا بی نیاز شده و از بروز مشکلات احتمالی عملیاتی جلوگیری خواهد شد. 
 
شایان ذکر است این شرکت تولید کننده انواع سیستم های اندازه گیری سیالات (نرم افزار و سخت افزار) می باشد و محصولات این شرکت صددرصد داخلی بوده و در ساخت آنها از کمک و همیاری سایر شرکت های داخلی نیز استفاده می شود و پروژه های متعددی را در زمینه ساخت سیستم های اندازه گیری با شرکت ملی پالایش و پخش انجام داده است.

 

بازدید دانش بنیان 1

بازدید دانش بنیان 21
بازدید دانش بنیان 20
بازدید دانش بنیان 19
بازدید دانش بنیان 18
بازدید دانش بنیان 17
بازدید دانش بنیان 16
بازدید دانش بنیان 15
بازدید دانش بنیان 14
بازدید دانش بنیان 13
بازدید دانش بنیان 12
بازدید دانش بنیان 11
بازدید دانش بنیان 10

بازدید دانش بنیان 9
بازدید دانش بنیان 8
بازدید دانش بنیان 7
بازدید دانش بنیان 6
بازدید دانش بنیان 5
بازدید دانش بنیان 4
بازدید دانش بنیان 3
بازدید دانش بنیان 2

(دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰) ۱۹:۳۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید