سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۲۰
IOTC
دوشنبه / ۱ شهریور ۱۴۰۰ / ۲۳:۲۴
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۸۲۴
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی
عباس اسدروز :

پزشک مظهر احیاگری و زندگی بخشی است / تلاش جمعی کادر پزشکی و درمان جزیره خارگ علیرغم تمام محدودیت ها قابل ستایش است

عباس اسدروز مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران و مدیرارشد شرایط اضطراری جزیره خارگ به مناسبت روز پزشک ضمن دیدار با پزشکان بیمارستان صنعت نفت خارگ از بخش های مختلف این بیمارستان بازدید کرد.

پزشک مظهر احیاگری و زندگی بخشی است /  تلاش جمعی کادر پزشکی و درمان جزیره خارگ علیرغم تمام محدودیت ها قابل ستایش است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران  ؛ امروز ( یکم شهریور )  عباس اسدروز مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران  و مدیرارشد شرایط اضطراری خارگ به همراه عباس غریبی جانشین رییس پایانه نفتی خارگ ،عبدالمجید ستایشی رییس روابط عمومی عملیات عمومی و محمدجواد دریالعل رییس HSE پایانه نفتی خارگ بمناسبت یکم شهریور ماه سالروز بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا و بزرگداشت مقام پزشک ، با حضور در بیمارستان صنعت نفت خارگ  ضمن تبریک روز پزشک به جامعه پزشکی ، با آنها دیدار نموده و از نزدیک مشکلات حوزه اعزام و درمان بیماران کرونایی را بررسی کرد.

عباس اسدروز در این بازدید اظهار داشت : اختصاص یک روز به عنوان روز پزشک نشان از اهمیت و مهم بودن جایگاه پزشک و  خدمات پزشکی می باشد و خدمات پزشکی جزء خدماتی است که با هیچ سنجه ای قابل اندازه گیری نیست .

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران افزود: ماموریت کادر پزشکی کاستن درد و آلام از بیماران است و این کار و ماموریت ذاتاَ با تقدس همراه است و خدمات پزشکی قدمت و عمری به گستردگی تاریخ  بشر دارد. 

اسدروز ادامه داد: عوامل بهداشت ودرمان به عنوان مرکز ثقل و پشتیبان صادرات نفت خام در جزیره خارگ می باشند و همیشه و در هر شرایطی حضور فعال خود را در عرصه سلامت به نمایش گذاشته و بر اساس موازین اخلاقی و علمی خود، در گسترش سلامت گام برداشته اند. 

اسدروز تاکید کرد: در شرایط حال حاضر و با توجه به وضعیت کرونا ، عزیزان کادر پزشکی و درمان فشار روحی و روانی زیادی را تحمل می کنند و کادر پزشکی و درمان جزیره خارگ علیرغم تمام محدودیت ها تلاش زیادی در راستای درمان بیماران انجام می دهند که این تلاش جمعی آنها  قابل تحسین است .

 

دکتر آرام پیله رودی جانشین رییس بیمارستان صنعت نفت خارگ گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور ، با همدلی که در سازمان ها و شرکت ها در جزیره خارگ ایجاد شد همه در کنار مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت بودند و با این پشتوانه و دلگرمی که ایجاد شد توانستیم به پیشگیری و درمان و انجام ماموریت خود بپردازیم . 

 

عباس غریبی جانشین رییس پایانه نفتی خارگ گفت : سالروز میلاد شیخ الرئیس ابن سینا که به عنوان روز پزشک نامگذاری شده، بهانه‌ای است برای قدردانی از انسان‌هایی که سال‌های متوالی برای کسب علم و دانش می‌کوشند تا از نگین درخشان موهبت الهی یعنی سلامت و تندرستی همنوعان خود محافظت کنند. 
عباس غریبی با اشاره به وضعیت کرونا و پیک پنجم این ویروس و تلاش کادر درمان افزود: قبلا وقتی بیماری به پزشک مراجعه می کرد ، پزشک تمرکز روی بیماری  و درمان همان  شخص داشت اما در حال حاضر پزشک هم دغدغه خودش و هم دغدغه بیمارش را دارد و این باعث آشفتگی ذهنی می شود و تمرکز را بهم می زند .

وی افزود : تلاش پزشکان و کادر درمان با هیچ چیز قابل پاسخگویی نیست و حضور ما قدردانی از قشر زحمتکش و تلاشگر حوزه درمان می باشد.


شایان ذکر است در ادامه عبدالمجید ستایشی ، محمدجواد دریالعل و محمدرضا  دشتی زاده گزارشی از آخرین وضعیت واکسیناسیون ساکنین و کارکنان شرکت های نفتی  و پتروشیمی را ارائه نمودند و مشکلات اعزام و درمان بیماران کرونا را مورد بحث قرار دادند و در راستای تسهیل در حل مشکلات چاره اندیشی نمودند.

بازدید روز پزشک 22


بازدید روز پزشک 21

بازدید روز پزشک 5

بازدید روز پزشک 4

بازدید روز پزشک 3

بازدید روز پزشک 2
بازدید روز پزشک 1

بازدید روز پزشک 18
بازدید روز پزشک 19
بازدید روز پزشک 12
بازدید روز پزشک 15
بازدید روز پزشک 14
بازدید روز پزشک 11

بازدید روز پزشک 9
بازدید روز پزشک 8
بازدید روز پزشک 7
بازدید روز پزشک 6
بازدید روز پزشک 20
بازدید روز پزشک 17
بازدید روز پزشک 16

عکس : محمد پنهان 

(دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰) ۲۳:۲۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید