پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۱۴
IOTC
یکشنبه / ۶ تیر ۱۴۰۰ / ۱۷:۲۶
سرویس : خارک
کد خبر : ۴۷۹۸
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک

پاسخ روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران به فضاسازی خبرگزاری ایلنا درباره معترض بودن کارگران پیمانکاری عملیات دریایی پایانه‌های نفتی نسبت به شرایط شغلی خود.

روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران با توجه به درج خبری در خبرگزاری کار ایران ( ایلنا ) با عنوان گلایه‌های کارگران پیمانکاری عملیات دریایی پایانه‌های نفتی/ برای اتمام دوره کاری لحظه‌شماری می‌کنیم ، لازم می داند توضیحاتی را به ‌منظور تنویر افکار عمومی ارائه نماید.

پاسخ روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران به فضاسازی خبرگزاری ایلنا درباره معترض بودن کارگران پیمانکاری عملیات دریایی پایانه‌های نفتی نسبت به شرایط شغلی خود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران در پاسخ به گزارش خبرگزاری ایلنا : شرکت پیمانکاری طرف قرارداد با شرکت پایانه های نفتی ایران  متعهد به تامین غذای روزانه به تعداد بالغ بر ٤٠٠ نفر به صورت روزانه می باشد ، به این منظور مواد غذایی با کیفیت مطلوب و مورد تایید ناظرین کارفرما تهیه و در اختیار نیروهای ماهر آشپز گردیده و در شرایطی کاملا مورد قبول و مطلوب در شناورها طبخ می گردد .

بخش دیگری از پرسیون غذا با توجه به ماهیت کاری نیروی انسانی از رستوران های مورد تاییدکارفرما تهیه و به صورت گرم در محل کار سرو می گردد . این در حالیست که با توجه به حساسیت موضوع ، بازرسی های دوره ای از رستوران طرف قرارداد صورت می پذیرد و کلیه موازین کیفی و بهداشتی مرتبآ و به صورت منظم مورد رصد ناظرین کارفرما قرار دارد . شایان ذکر آنکه تا کنون هیچگونه گزارش مستدلی دال بر ضعف در کیفیت غذا جهت رسیدگی ارایه نشده است و رضایت عمومی از خدمات وجود داشته است.

در خصوص ادعای مطروحه مبنی بر عدم دریافت حقوق دریایی ، لازم به توضیح است که حقوق دستمزد عوامل کاری در کلیه بخش های عملیاتی تمام و کمال و بدون هیچگونه وقفه ای پرداخت شده و این ادعا اساسا کذب و فاقد درجه اعتبار می باشد . مضافا آنکه شرکت پایانه های نفتی ایران  علیرغم مشکلات عدیده موجود در اجرای طرح طبقه بندی مشاغل نیز سعی در نهادینه کردن این مهم نموده و حقوق نیروهای خدوم خود را از طریق طرح طبقه بندی مشاغل به اجرا رسانیده است و پرداخت حقوق تمامی نیروها به صورت حساب مشترک بین کارفرما و پیمانکار به موقع و در پایان هرماه انجام می شود . 

 

 یادآوری می گردد ، شرکت پایانه های نفتی ایران پیمانکاران طرف قرارداد را از طریق فرآیند برگزاری مناقصات عمومی تعیین می نماید ، لذا با توجه به فضای رقابتی و توانایی اجرایی و مالی شرکت های پیمانکاری ، شرکت پیمانکار حائز حداقل نرخ  در فرآیندی کاملا رقابتی تعیین می گردد . در این خصوص تلاش شرکت پایانه های نفتی ایران  همواره ایجاد مشارکت حداکثری به منظور بهره بندی از خدمات شرکت های توانمند بوده است .

 

در پایان ،روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران از همکاران خود در خبرگزاری ایلنا انتظار دارد قبل از درج هرگونه خبری ،صحت و سقم آن را از روابط عمومی جویا شود.


(یکشنبه ۶ تیر ۱۴۰۰) ۱۷:۲۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید