پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۷:۵۴
IOTC
پنج شنبه / ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ / ۰۷:۱۰
سرویس : فرهنگی و ورزشی
کد خبر : ۴۷۸۸
گزارشگر : ۲۹
سرویس فرهنگی و ورزشی

مسئول کانون بسیج مهندسین صنعت جزیره خارگ منصوب شد.

طی حکمی از سوی فرمانده سپاه امام صادق ( ع) استان بوشهر ، عباس غریبی جانشین رییس پایانه نفتی خارگ به عنوان مسئول کانون بسیج مهندسین صنعت در جزیره خارگ منصوب شد.

مسئول کانون بسیج مهندسین صنعت جزیره خارگ منصوب شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، چهارشنبه ( 19 خرداد ماه ) طی مراسمی با حضور سیروس حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله خارگ و روسای ادارات پایانه نفتی خارگ ، عباس غریبی جانشین رییس پایانه نفتی خارگ به عنوان مسئول کانون بسیج مهدسین صنعت در جزیره خارگ معارفه و از خدمات صادق صمیمی فر مسئول اسبق این کانون که به افتخار بازنشستگی نائل شده تقدیر و تشکر شد.
 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله خارگ با اشاره به صنعت نفت در دوران قبل از انقلاب اسلامی ایران گفت: شما کارکنان صنعت نفت شرایط گوناگونی را تجربه کرده اید و بسیار سرد و گرم چشیده هستید و فراز و نشیب های زیادی را طی کرده اید.

 

وی افزود : در گذشته تصمیم سازی هایی که در عرصه صنعت نفت می شد توسط استکبار انجام می شد و نفت ما و ثروت ملی کشور در اختیار آن ها بود که به ثمر نشستن انقلاب اسلامی بر این مدل تصمیم گیری و تصمیم سازی ها در کشور خط بطلان کشید و فصل نوینی و تحولی عظیمی را در کشور ایجاد کرد .

 

سیروس حیاتی با مهم توصیف کردن انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی افزود : امروزه همه دشمنان ما دست به دست هم داده اند و در صدد این هستند انقلاب را از مسیر خودش خارج کنند و تلاش می کنند مردم را مایوس و دلسرد کنند ، اما مردم ما باید به صورت پرشور در انتخابات شرکت کنند که این مشارکت حداکثری می تواند پشتوانه خوبی برای دولت آینده باشد.
 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله خارگ در پایان با تبریک انتصاب مسئول کانون بسیج مهندسین صنعت جزیره خارگ تاکید کرد: یکی از مدیران جوان و با انگیزه و پرانرژی به عنوان مسئول کانون بسیج مهندسین صنعت جزیره خارگ منصوب شده است که انتظار داریم با همت جهادی و انقلابی و ویژه ، اموراتی را که مدنظر ولایت و خواسته شهدا است را با جدیت دنبال و پیگیری نماید.

 

در ادامه عباس غریبی اظهار داشت : همکاران ما در شرکت پایانه های نفتی ایران با آن روحیه بسیجی که دارند در این شرایط خاص کشور و صنعت نفت توانسته اند کارهای بزرگی را انجام دهند که این خدمات بی شائبه به مجموعه صنعت نفت و کشور می تواند حاکی از روحیه بسیجی این کارکنان داشته است .

 

جانشین رییس پایانه نفتی خارگ و مسئول کانون بسیج مهندسین صنعت جزیره خارگ افزود : انجام فعالیت های تخصصی در حوزه های مختلف ذخیره سازی و صادرات نفت و ساخت قطعات یدکی تاسیسات و تجهیزات با کمک شرکت های دانش بنیان داخلی از جمله کارهایی بود که در شرکت پایانه های نفتی ایران با جدیت دنبال شده و این عملیات ها حاصل آن روحیه جهادی است که از قبل در این شرکت نهادینه شده و به نسل جوان امروزی تسری پیدا کرده است .

 

غریبی تاکید کرد : ما در کانون تصمیم داریم همین فعالیت های جهادی را در سطح جزیره خارگ بهبود ببخشیم و کار آمد تر کنیم و در راستای بهبود آن ها تلاش نماییم و از سعی و تلاش همه کارکنان با تجربه و جوان و انسجام بخشی به طرح و ایده های  فناورانه و نوین آن ها حمایت می نماییم.

 

معارفه کانون بسیج مهندسین  11

معارفه کانون بسیج مهندسین  16

معارفه کانون بسیج مهندسین  18

معارفه کانون بسیج مهندسین  1

معارفه کانون بسیج مهندسین  17

معارفه کانون بسیج مهندسین  7

معارفه کانون بسیج مهندسین  4

معارفه کانون بسیج مهندسین  14
معارفه کانون بسیج مهندسین  13
معارفه کانون بسیج مهندسین  10
معارفه کانون بسیج مهندسین  9
معارفه کانون بسیج مهندسین  8

معارفه کانون بسیج مهندسین  15

 

(پنج شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰) ۰۷:۱۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید