پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۱۱
IOTC
سه شنبه / ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۰:۵۶
سرویس : عسلویه
کد خبر : ۴۷۷۲
گزارشگر : ۲۹
سرویس عسلویه
در بازدید از پایانه میعانات گازی پارس جنوبی عنوان شد:

لزوم تسریع در بسترسازی استقرار نظام مدیریت دارایی های فیزیکی پایانه میعانات گازی پارس جنوبی

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در بازدیدی که به اتفاق مدیران و روسا از پایانه میعانات گازی پارس جنوبی داشت ، بر تسریع در بسترسازی استقرار نظام مدیریت دارایی های فیزیکی در این پایانه تاکید کرد.

لزوم تسریع در بسترسازی استقرار نظام مدیریت دارایی های فیزیکی پایانه میعانات گازی پارس جنوبی
به گزارش روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران , یکشنبه ( 26 اردیبهشت ) عباس اسدروز به اتفاق مدیران و روسا شرکت پایانه های نفتی ایران, در سفری دو روزه از پایانه میعانات گازی پارس جنوبی بازدید کرد.

 

وی در این سفر ابتدا از تاسیسات و بخش های مختلف این پایانه بازدید و در ادامه در نشستی با حضور مدیران روسا شرکت کرد.

 

اسدروز در این نشست با اشاره به دستاوردهای یک سال اخیر این شرکت بیان کرد: همه فعالیت های شرکت پایانه های نفتی ایران همسو با چشم انداز و درنظرگرفتن اهداف عمومی و اختصاصی ترسیم و تعیین شده پیگیری می‌شوند.

 

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ادامه داد: در دو سال گذشته علیرغم اینکه محدودیتها و مشکلاتی که وجود داشت که این مشکلات ناشی از تحریم های بین المللی و شرایط خاص کرونایی در کشور بود اما در شرکت توانستیم کارهای بزرگی را انجام دهیم که می توان به انجام عملیات تخلیه میعانات گازی با استفاده از گوی شناور در منطقه عملیاتی پارس جنوبی  برای اولین بار در کشور و فراهم نمودن زیرساخت های پایانه نفتی خارگ جهت دریافت و ذخیره سازی میعانات با هدف پشتیبانی از تولید پایدار گاز کشور اشاره کرد.


وی همچنین به مدیریت دارایی های فیزیکی در شرکت اشاره کرد و گفت: اصول هر صنعتی حفظ تاسیسات با انجام تعمیرات به موقع است که با توجه به سند سیاست‌های کلی و الزام‌های نظام مدیریت دارایی‌های فیزیکی صنعت نفت ، در این حوزه  تمرکز جدی  وجود دارد  و لازم است در این منطقه عملیاتی نیز پیگیری های لازم صورت پذیرد.

 

وی  در ادامه موفقیت های حاصل شده را نتیجه توانمندی، تلاش و تعهد کارکنان شایسته شرکت پایانه های نفتی ایران، همچنین حمایت و پشتیبانی اثربخش شرکت ملی نفت ایران عنوان و تشریح کرد: امید است امسال که از سوی مقام معظم رهبری به نام «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری شده است، این شرکت بهتر و موفق تر از سال گذشته نقش کلیدی خود را به عنوان یک مجموعه چابک ، توانمند و متعالی، با تأمین رضایت پایدار مشتریان، سهامداران و ذینفعان کلیدی ایفا کند.

 

در ادامه این نشست غلامحسین گرامی و علی میری روسای پایانه میعانات گازی پارس جنوبی  گزارشی از آخرین اقدامات و فعالیت ها پایانه شامل گستردگی محدوده جغرافیایی فعالیت ها ، اماکن و تاسیسات ، بودجه و اعتبارات ، تامین کالا ، فعالیت و فرایندهای عملیات دریایی ، صادرات ، تعمیرات اساسی تاسیسات ، عملیات تخصصی بارگیری میعانات گازی ، نمونه گیری و آزمون های کنترل کیفی نمونه های آزمایشگاهی ، دوره های آموزشی عملیاتی و HSE و فنی و همچنین انجام مانورهای آمادگی  عملیاتی و اضطراری ، فعالیت های پیشگیرانه از ویروس کرونا و درخواستهای حوزه نیروی انسانی و نیازهای عملیاتی را ارائه نمودند .

 

شایان ذکر است در حوزه های امورفنی و عملیاتی،خرید وساخت داخل قطعات و تجهیزات مورد نیاز،HSE،بازرسی فنی،مسایل و مشکلات منابع انسانی هم مدیران حوزه های مرتبط ضمن بازدید و بررسی حوزه های کاری خود،توضیحات و گزارشات لازم را در ارتباط با موضوعات مطروحه ارائه دادند.

 

بازدید پارس جنوبی 23

بازدید پارس جنوبی 21

بازدید پارس جنوبی 20


بازدید پارس جنوبی 19
بازدید پارس جنوبی 18
بازدید پارس جنوبی 17
بازدید پارس جنوبی 16
بازدید پارس جنوبی 15

 

بازدید پارس جنوبی 25
بازدید پارس جنوبی 24

بازدید پارس جنوبی 14
بازدید پارس جنوبی 13
بازدید پارس جنوبی 11
بازدید پارس جنوبی 10
بازدید پارس جنوبی 8
بازدید پارس جنوبی 7
بازدید پارس جنوبی 6
بازدید پارس جنوبی 3

بازدید پارس جنوبی 2

بازدید پارس جنوبی 22

بازدید پارس جنوبی 12
بازدید پارس جنوبی 9

بازدید پارس جنوبی 1
بازدید پارس جنوبی 5
بازدید پارس جنوبی 4

 

(سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰) ۱۰:۵۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید