پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۵۵
IOTC
پنج شنبه / ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۰:۳۹
سرویس : فرهنگی و ورزشی
کد خبر : ۴۷۳۲
گزارشگر : ۲۹
سرویس فرهنگی و ورزشی

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت فرا رسیدن سال نو و سالروز ملی شدن صنعت نفت

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با صدور پیامی فرا رسیدن نوروز باستانی 1400 و سالروز ملی شدن صنعت نفت ایران را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت فرا رسیدن سال نو و سالروز ملی شدن صنعت نفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با صدور پیامی فرا رسیدن نوروز 1400 و سالروز ملی شدن صنعت نفت ایران را تبریک گفت.

متن پیام تبریک عباس اسدروز به شرح ذیل می باشد:

یا مقلّب القلوب و الابصار             یا مدبّر الیل و النهار

         یا محوّل الحول و الاحوال           حوّل حالنا الی احسن الحال


فرا رسیدن بهار زیبا و نوروز باستانی، طبیعت ردای طراوت و سرسبزی بر تن می‌کند و زمین را مملو از ترنم عشق و زیبایی می‌کند و به انسان‌ها انگیزه برای حرکت به سوی افق‌های جدید می‌بخشد. آغاز سال نو اگرچه پایانی است بر یک سال تلاش صادقانه شما عزیزان، اما سرآغازی است بر یک سال کوشش و خدمتی دیگر. 

سال گذشته را اگرچه در سخت ترین شرایط تحریم های ظالمانه و با وجود مشکلات و چالش‌های متعدد خصوصاً شیوع ویروس منحوس کرونا به پایان رساندیم ، اما به لطف و عنایت پروردگار و با تلاش و همت کارکنان سختکوش شرکت پایانه های نفتی ایران توانستیم ضمن دستیابی به اهداف وبرنامه های از پیش تعیین شده در عرصه‌های مختلف عملیاتی از جمله حمایت از ساخل داخل قطعات و تجهیزات پرکاربرد و حرکت به سمت جهش تولید با به‌کارگیری ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، تاب آوری در عملیات ذخیره سازی و صادرات نفت خام و میعانات گازی ، توجه به محیط زیست و جلوگیری از آلودگی‌های زیست محیطی و اهتمام در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنعت نفت،‌ دستاوردهای مهمی حاصل نماییم. 

در سال جدید نیز برآنیم تا با بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد و با تجربه، استفاده از کلیه منابع و امکانات موجود ، به گونه ای عمل کنیم که سطح رضایتمندی در راستای اهداف و برنامه های از پیش تعیین شده ارتقا یابد و به یاری خداوند این مسیر تعالی با سرعتی بیش از پیش طی شود. 

اینجانب ضمن گرامیداشت 29 اسفند ، سالروز غرورآفرین ملی شدن صنعت نفت کشور که یادآور قطع کامل دست بیگانگان از این سرمایه ی ملی بود، بر خود لازم می دانم از زحمات و تلاشهای ارزنده همه همکاران پرتلاش شرکت پایانه های نفتی ایران در سال گذشته تقدیر و تشکر نموده  و فرارسیدن  عید نوروز و بهار طبیعت و تقارن آن با اعیاد خجسته ماه شعبان را به تک تک شما عزیزان تبریک عرض نمایم.

امیدوارم سال نو ، سال نور و روشنایی ، مهر و مهربانی ، رونق و فراوانی ، شور و شعور و شادی برای همه شما همکاران و خانواده محترمتان باشد و در شرایط خاص کرونایی این ایام  با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ، در پناه ایزد منان و الطاف بیکران خداوند رحمان سلامت و تندرست بمانید. 


عباس اسدروز

مدیرعامل


(پنج شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹) ۱۰:۳۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید