شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۰۶
IOTC
چهارشنبه / ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ / ۲۰:۵۲
سرویس : فرهنگی و ورزشی
کد خبر : ۴۷۲۸
گزارشگر : ۲۹
سرویس فرهنگی و ورزشی

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت عید سعید مبعث

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی فرا رسیدن بیست و هفتم رجب گرامیداشت آغاز رسالت پیامبر مکرم اسلام را تبریک گفتند.

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت عید سعید مبعث
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، عباس اسدروز مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی فرا رسیدن بیست و هفتم رجب گرامیداشت آغاز رسالت پیامبر مکرم اسلام را تبریک گفتند.

متن پیام بدین شرح است :

" اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذِی خَلَقَ... بخوان به نام پروردگارت که (هستى را) آفرید.

مبعث طلیعه بخش آغاز نبوت گرامی ترین و بهترین خلقت از سوی خداوند برای هدایت بشر است تا انسان را برهاند از هر آنچه که غیر خداست .
رحمت للعالمین ، پیامبر نور و بشارت آمد تا چراغ هدایتی باشد برای نیل بشریت به سعادت و نهایت کمال و لبیکی به تمنای عاشقان جوینده قرب الهی .

مبعث سرآغاز تجلی انوار اسلام و نابودی بت پرستی به عنوان مظهر و نماد شرک است، پیروان راستین آن حضرت شایسته است در این روز ها که دشمنان اسلام با ترفند های مختلف اساس دین را مورد هجمه قرار داده اند با وحدت در جهت صیانت و حفظ ارزش ها بیش از پیش کوشا بوده و به عنوان یک مسلمان به وظیفه اسلامی خود عمل نمایند .

امید آنکه بتوانیم در صراط نورانی نبوی و در راستای پیام جاویدان رسالت خدمتگزاری راستین برای شما خوبان باشیم و با خدمت هر چه بیشتر، صاحب شریعت را از خود راضی نماییم.
اینجانب فرخنده سالروز بعثت نبی مکرم اسلام را به کارکنان تلاشگر صنعت نفت به ویژه همکاران سختکوش شرکت پایانه های نفتی ایران تبریک عرض نموده، توفیقات روزافزون الهی برای همه عزیزان و خانواده محترم را از خداوند منان مسئلت می نمایم .

عباس اسدروز

مدیرعامل
(چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹) ۲۰:۵۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید