چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ۰۳:۱۲
IOTC
یکشنبه / ۳ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۷:۵۴
سرویس : عسلویه
کد خبر : ۴۷۲۰
گزارشگر : ۲۹
سرویس عسلویه

رییس پایانه میعانات گازی پارس جنوبی معارفه شد+ تصاویر

با حضور معاون مدیرعامل ، غلامحسین گرامی به عنوان رییس پایانه میعانات گازی پارس جنوبی معارفه و از ایرج قوامی تجلیل بعمل آمد .

رییس پایانه میعانات گازی پارس جنوبی معارفه شد+ تصاویر
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، امروز ( یکشنبه سوم اسفند ) این نشست با حضور معاون مدیرعامل ، مدیران و  به صورت  ارتباط از راه دور با عباس اسدروز ، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران برگزار  شد.

عباس اسدروز در مراسم تودیع و معارفه و به صورت ارتباط از راه دور اظهار داشت : شرکت پایانه های نفتی ایران، بـا هدف پشـتیبانی و کمک بـه تـداوم پایـدار تولیـد نفـت و گاز کشـور توانسته ماموریت خود را در  چهـار منطقـه عملیاتـی خـارگ،شمال ، پـارس جنوبـی و ماهشـهر از طریـق فرآیندهـا و براساس سیاست های وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران با رعایت الزامات و استانداردهای کیفیت، سلامت و ایمنی انجام دهد. 

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ادامه داد : همکاران ما در پایانه میعانات گازی پارس جنوبی کارهای بزرگی را در راستای مسئولیت های محوله به انجام رساندند که جای قدردانی دارد. 

 اسدروز همچنین ضمن تقدیر از ایرج قوامی رییس اسبق پایانه میعانات گازی پارس جنوبی گفت : توسعه پایدار صنعت نفت مرهون تلاشهای متعهدانه و مسئولانه مدیران و مسئولانی است که پیشرفت و سربلندی کشور را افتخار و وظیفه خود می دانند و ایشان از جمله مدیرانی بود که خدمات شایانی در این پایانه انجام دادند و با توجه به دستورالعمل مقام عالی وزارت مبنی بر عهده داری یک سمت بیش از 4 سال از خدمات ایشان در این سمت محروم و در جایگاه دیگری از خدمات ایشان استفاده می گردد.

 

محمد نوروزی فرد معاون مدیرعامل در این مراسم اظهار داشت : اهمیت کار پایانه میعانات گازی پارس جنوبی ، پشتیبانی از تولید و ذخیره‎ ســازی گاز و میعانات گازی پارس جنوبی است؛ به نحوی که برای تداوم صدور میعانات گازی و پایداری و جلوگیری از توقف تولید پالایشگاه‌ها، کارکنان این پایانه به صورت ایمن و چابک ماموریت دریایی و پهلودهی کشتی ها را انجام می دهند. 

محمد نوروزی فرد افزود : در دوران مسئولیت ناخدا قوامی اقدامات بسیار مطلوبی در حوزه های عملیاتی و نگهداشت تاسیسات در پایانه میعانات گازی پارس جنوبی انجام گرفت و مطمئنا رئیس جدید پایانه ، جهت به ثمر رسیدن تلاشها و برنامه های گذشته از تجارب ایشان استفاده می کنند.

وی ادامه داد :انجام عملیات تخلیه میعانات گازی با استفاده از گوی شناور در منطقه عملیاتی پارس جنوبی برای اولین بار در کشور که به نوعی تضمین کننده تولید پایدار بنزین کشور بود و همچنین در زمینه کمک به تولید داخل تجهیزات ،تعمیر MBC آسیب دیده در اثر طوفان توسط همکاران شرکت در این پایانه و آغاز ساخت داخل آن که در شرایط محدودیت های بین المللی موجود امکان تامین آن از خارج از کشور وجود نداشت می توان نام برد.

محمد نوروزی فرد از ایرج قوامی و کارکنان پایانه میعانات گازی پارس جنوبی تشکر و برای غلامحسین گرامی آرزوی موفقیت کردند.

 

در ادامه ایرج قوامی رئیس اسبق پایانه میعانات گازی پارس جنوبی ضمن تشکر از توجه و حمایت های مدیرعامل از این پایانه ، به ارائه گزارش عملکرد و فعالیت های انجام شده در زمینه ماموریت ها و  عملیات تعمیراتی  تاسیسات و تجهیزات پرداختند و از تلاشهای تمامی کارکنان پایانه قدردانی کردند .

ایرج قوامی هچنین ضمن تبریک به غلامحسین گرامی ، ایشان را  فردی پرتلاش و با تجربه و متخصص  نام بردند و افزودند: وجود ایشان  قطعا در رشد پیشرفت و توسعه منطقه کمک بسزایی خواهد کرد.

 

غلامحسین گرامی رئیس جدید پایانه میعانات گازی پارس جنوبی ضمن قدردانی از اعتماد مدیر عامل  بابت اعتماد و سپردن این مسئولیت خطیر افزود: همگی تلاش خواهیم کرد در چارچوب قانون و مقررات ، تمام اهداف و سیاست گذاری ها را به بهترین شکل جلو ببریم. 

گرامی،  ضمن قدردانی از ایرج  قوامی در زمان تصدی این مسئولیت و همچنین اقدامات انجام شده طی این مدت ، با تاکید بر قابلیت های  نیروی انسانی موجود بعنوان ارکان اصل توسعه تاکید و  از همه کارکنان برای بیان نظرات پیشنهادات و راهکارهای مناسب  در منطقه جهت پیشبرد برنامه های تعیین شده دعوت نمودند.

شایان به ذکر است در پایان ، از خدمات ایرج قوامی در طول تصدی مسئولیت رییس پایانه میعانات گازی پارس جنوبی تقدیر و غلامحسین گرامی به عنوان رییس جدید معارفه شد.

معارفه  17
معارفه  12
معارفه  11
معارفه  8
معارفه  7

معارفه  6

معارفه  16
معارفه  15
معارفه  9

 

معارفه  18
معارفه  14

معارفه  2
معارفه  1

(یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹) ۱۷:۵۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید