پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۱۶
IOTC
شنبه / ۲ اسفند ۱۳۹۹ / ۲۰:۴۰
سرویس : خارک
کد خبر : ۴۷۱۹
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک

بازوی بارگیری نفت در پایانه نفتی خارگ تعمیر و نوسازی شد+ تصاویر

بازوی بارگیری شماره یک پهلوگاه ۹ اسکله شرقی پس از انجام تعمیرات اساسی با موفقیت نصب گردید .

بازوی بارگیری نفت در پایانه نفتی خارگ تعمیر و نوسازی شد+ تصاویر
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، جانشین رییس پایانه نفتی خارگ گفت: بازوی بارگیری شماره یک پهلوگاه ۹ به منظور انجام تعمیرات اساسی و اصلاح سیستم حرکتی بخش اوتبرد آن در دی ماه از محل پهلوگاه ۹ پیاده سازی و به کارگاه خشکی منتقل و پس از انتقال به کارگاه اقدام به دمونتاژ کامل و جداسازی قطعات شد. 

 

عباس غریبی ادامه داد : کلیه قطعات و اجزای بازوی بارگیری مذکور شستشو و تمیز کاری گردید و پس از انجام بازرسی و بررسی اجزا اقدام به مونتاژ و سرهم بندی قطعات گردید.

وی ادامه داد:  کلیه نشت بندها،  ساچمه ها ، شیلنگ های هیدرولیک ، هیدروکوپلرها ، تیوب استیل ها تعمیر و یا تعویض گردیدند.

 

غریبی افزود: متخصصین واحد مکانیک اداره تعمیرات صنعتی در اقدامی ابتکاری سیستم حرکتی بخش اوتبرد را بهینه سازی نموده و سیستم چرخ و زنجیر این بخش  را حذف و حرکت اوتبرد به طور مستقیم با استفاده از یک عدد جک هیدرولیک دوطرفه متصل به وزنه تعادلی جایگزین کردند. 

 

جانشین رییس پایانه نفتی خارگ تاکید کرد : از مزیت های مهم اصلاح صورت گرفته افزایش کارآیی سیستم هیدرولیک و کاهش هزینه های تعمیراتی می باشد .

 وی ادامه داد : پس از انجام مونتاژ و به منظور حصول اطمینان از عدم وجود نشتی در محل اتصالات چرخشی اقدام به هیدورتست بازوی بارگیری شد ، در ادامه اقدام به انتقال و نصب آن در محل پهلوگاه گردید .

غریبی  تاکید کرد : اجرای این پروژه با صرف ۳۱۵ نفر روز و سود صرفه جویی حدود یک میلیارد تومان به دست پرتوان کارکنان تعمیرات مکانیک پایانه نفتی خارگ به انجام رسیده است. 

وی خاطر نشان کرد:  کلیه قطعات یدکی مصرفی جهت انجام تعمیرات اساسی بازوهای بارگیری از طریق منابع داخلی تامین شده و در این زمینه به خودکفایی دست یافته ایم .

این عملیات توسط متخصصین تعمیرات مکانیک و با همکاری  کارکنان ترابری ، عملیات دریایی ، hse و عملیات صادرات انجام شد.

 

بازو 1

بازو 23
بازو 22
بازو 21
بازو 20
بازو 19
بازو 18

بازو 17
بازو 16
بازو 15
بازو 14
بازو 13

بازو 12
بازو 11
بازو 10
بازو 9
بازو 8
بازو 7
بازو 6
بازو 5
بازو 4
بازو 3
بازو 2

بازو 24

عکس : محمد  پنهان

(شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹) ۲۰:۴۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید