جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۱:۱۳
IOTC
چهارشنبه / ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۹:۱۹
سرویس : آموزش
کد خبر : ۴۷۱۶
گزارشگر : ۲۹
سرویس آموزش

تقویم فرهنگی سال 1400 شرکت پایانه های نفتی ایران بررسی شد

جلسه شورای فرهنگی شرکت پایانه های نفتی ایران با حضور اعضای اصلی این شورا، چهارشنبه ( 29 بهمن ماه) در پایانه نفتی خارگ برگزار شد

تقویم فرهنگی سال 1400 شرکت پایانه های نفتی ایران بررسی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، این نشست با حضور اعضای اصلی شورای فرهنگی شرکت با محوریت بررسی برنامه های فرهنگی در سال 1400 و ارزیابی طرح و پیشنهادات کمیته ها و کارگروه های مختلف شورا به میزبانی پایانه نفتی خارگ برگزار شد.

 رییس شورای فرهنگی شرکت پایانه های نفتی ایران گفت : اهمیت و ضرورت توسعه و ترویج فعالیت های فرهنگی و به ویژه فرهنگ ناب اسلامی در شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان اصلی انکارناپذیر و قابل تأکید می باشد. 

علی محمد ابوالحسنی ضمن تاکید بر اهمیت فعالیت های فرهنگی ادامه داد: وقتی می‌توانیم به موفقیت کارهای  فرهنگی امیدوار باشیم که در ابتدا چشم‌اندازی منطقی ترسیم کرده باشیم و در ادامه  با برنامه‌ریزی و مقایسه برنامه های فرهنگی و چشم‌انداز پیش رو، نقایص را برطرف و نقاط قوت را تقویت کنیم.

رییس شورای فرهنگی شرکت پایانه های نفتی ایران  با ابراز خرسندی  از همکاری و همراهی مردم و کارکنان  در اجرای دستورالعمل های بهداشتی، تاکید کرد که تداوم رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی   ، برای عبور از وضعیت شکننده کنونی و رسیدن به یک وضعیت پایدار در فرایند مهار کرونا ضروری می باشد. 

وی تصریح کرد : اعضای شورای فرهنگی شرکت به عنوان متولیان فعالیت های فرهنگی پیشنهادات  و برنامه های خود را در قالب تقویم فرهنگی در این نشست مطرح نمودند تا اجرای برنامه ها به صورت منظم و منسجم برنامه ریزی شوند. 

شایان ذکر است در این نشست برنامه های فرهنگی سال 1400 شرکت پایانه های نفتی ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و هر یک از اعضا دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را ارائه دادند.

 

شورای فرهنگی 11

شورای فرهنگی 8

شورای فرهنگی 23

شورای فرهنگی 25

شورای فرهنگی 3
شورای فرهنگی 2
شورای فرهنگی 1

شورای فرهنگی 15
شورای فرهنگی 14
شورای فرهنگی 13
شورای فرهنگی 12
شورای فرهنگی 10
شورای فرهنگی 9
شورای فرهنگی 6
شورای فرهنگی 5

شورای فرهنگی 27
شورای فرهنگی 26
شورای فرهنگی 24
شورای فرهنگی 22
شورای فرهنگی 21
شورای فرهنگی 20
شورای فرهنگی 19
شورای فرهنگی 18
شورای فرهنگی 17
شورای فرهنگی 16

 

(چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹) ۱۹:۱۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید