جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۰:۱۶
IOTC
جمعه / ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ / ۲۱:۳۵
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۷۰۶
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی
عباس اسدروز در بازدید از عملیات دریایی پایانه نفتی خارگ:

کار دریا مجموعه ای از هنر، دانش، تخصص و عشق و علاقه است

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در بازدید از عملیات دریایی پایانه نفتی خارگ بر روی یکی از شناورهای عملیاتی این پایانه حضور یافت و با خدمه شناور دیدار و گفتگو کرد.

کار دریا مجموعه ای از هنر، دانش، تخصص و عشق و علاقه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، عباس اسدروز  در این بازدید اظهار داشت : کار دریا مجموعه ای از هنر، دانش، تخصص و عشق و علاقه است، که دریانوردان باید همه را یک جا داشته باشند تا بتوانند با امواج سهمگین و کف آلود که گاه دریا را به جنون می کشاند دست و پنجه نرم کنند.

وی افزود : کار دریا کاری است به غایت دشوار ، این صنعت قبل از پیروزی انقلاب در دست شرکت های خارجی بود و ناوگان دریایی ما را متخصصان و کارشناسان خارجی اداره می کردند ولی خوشبختانه با گسترش و توسعه مراکز علمی و دانشگاهی در کشور در زمینه تربیت نیروی متخصص در این رشته نیز کشور اشباع شده و امروز همه مشاغل حساس و تخصصی در بالا ترین سطوح به دست کارشناسان و متخصصان داخلی که در دانشگاه‌ها و مراکز علمی و آموزشی داخل کشور تحصیل کرده اند اداره می شود.

اسدروز  ادامه داد: متخصصان عملیات دریایی شرکت پایانه های نفتی ایران با توانمندی های تخصصی که دارند توانایی انجام عملیات های وِیژه در ‌پهلودهی و جداسازی سوپر تانکر های نفتی و فرآورده های نفتی در شرایط خاص آب و هوایی را دارند که می توانند نقش مهمی در تکمیل و ارتقای زنجیره‌ ارزش نفت و گاز کشور در سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی  توسط شرکت پایانه های نفتی ایران ایفا نمایند.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ابراز امیدواری کرد: که با پشت سر گذاشتن تحریم ها شاهد رشد و شکوفایی بیشتر در این حوزه باشیم و با بهره برداری از ظرفیت های نیروی انسانی حتی بتوانیم تکنولوژی و نیروی متخصص به دیگر کشورها نیز صادر کنیم.

 

بازدید عملیات دریایی 2

بازدید از عملیات دریایی

(جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۹) ۲۱:۳۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید