جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۳:۳۸
IOTC
سه شنبه / ۲۳ دی ۱۳۹۹ / ۲۱:۲۲
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۶۸۰
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی

مراسم معارفه مدیر امور مالی شرکت پایانه های نفتی ایران برگزار شد

آیین معارفه مدیر امور مالی شرکت پایانه های نفتی ایران با حضور "عباس اسدروز"مدیرعامل، مدیران و روسای ستادی شرکت پایانه های نفتی ایران ، برگزار شد.

مراسم معارفه مدیر امور مالی شرکت پایانه های نفتی ایران برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در این مراسم با اشاره به لزوم توجه خاص به چهار حوزه منابع انسانی ،منابع مالی ، منابع فیزیکی و منابع اطلاعاتی گفتند:کلیه فعالیتهای شرکت پایانه های نفتی ایران در راستای چشم انداز ترسیم شده و با در نظر گرفتن اهداف عمومی و اهداف اختصاصی تعیین شده دنبال می شوند. اهداف عمومی شامل افزایش کیفیت و بهره وری پایدار،افزایش خلاقیت و نوآوری پایدار،افزایش پایدار کیفیت زندگی کارکنان و اهداف اختصاصی شامل افزایش پایداری،چابکی و تاب آوری عملیاتی شرکت، افزایش و حفظ رضایتمندی ذینفعان کلیدی سازمان، ارتقای نظام دارایی های فیزیکی و بهبود مستمر عملکرد و تعالی عملیاتی شرکت می باشند. 

 وی ادامه داد: امروزه دسترسی به اطلاعات مالی شفاف، قابل مقایسه و قابل ‌اتکاء بمنظور پاسخگویی به واحدها و سازمانهای درون سازمانی و برون سازمانی و تصمیم گیریهای اقتصادی آگاهانه از ضروریت های توسعه و رشد اقتصادی در بخش خصوصی و دولتی به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران افزود: با توجه سال جهش تولید و نیز لزوم توجه به مبانی اقتصاد مقاومتی ، با عملکرد مناسب ، تدابیر و اعمال کنترل هزینه دقیق مدیریت امور مالی می توان  به برنامه ریزی، کنترل، پیش بینی و تصمیم گیری های دقیق و به موقع در تمام حوزه های فعالیت سازمان دست یافت .

اسدروز افزود : مدیریت مالی یکی از مهمترین بخش ها برای تحقق اهداف عالی یک سازمان می‌باشد. اگر هر سازمانی در حوزه امور مالی نتواند عملکرد مثبتی را از خود نشان دهد بقیه اجزای آن سازمان نیز با نارسایی و بحران مواجه خواهند شد.

وی تصریح نمود: در حوزه منابع انسانی نگاه ما توانمندسازی نیروی انسانی از طریق برگزاری دوره های آموزشی فنی و عملیاتی و همچنین افزایش مشارکت کارکنان در سطوح تصمیم سازی و تصمیم گیری سازمان می باشد و تلاش ما باید در راستای حل و یا به حداقل رساندن مشکلات کارکنان در سطوح مختلف رسمی ، قراردادی مدت موقت و پیمانکاری  باشد و کارکنان نیز در شرایط خاص شیوع ویروس کرونا ،با رعایت دستورالعملها  و پروتکل های ابلاغی ،بایستی نظم و انضباط اداری را همواره سرلوحه کار خود قراردهند.

اسدروز تاکید کرد: انتظار دارم که مدیریت امورمالی در خصوص مدیریت ، برنامه ریزی ، سازماندهی و نظارت بر کلیه فعالیت های مالی شرکت و بهبود فرآیندهای مالی و افزایش کیفیت و شفافیت و همچنین نظارت حرفه ای بر روند انجام وظایف امورمالی در شرکت برای حصول اطمینان از انجام وظایف به نحو مطلوب و ارائه دستورالعمل های اصلاح ، بهبود و تکمیلی مورد نیاز اقدام  و در جهت راهبری کلیه فعالیت های مالی به منظور نیل به اهداف و پشتیبانی ویژه از عملیات شرکت در چارچوب سیاست های کلان شرکت ملی نفت ایران تدابیر لازم را اتخاذ نماید و جهت تامین بودجه و نقدینگی مورد نیاز به منظور پشتیبانی از عملیات شرکت تلاش نماید.

در ادامه این مراسم "هوشیار کریمی" به عنوان مدیر امورمالی شرکت معرفی شد.

 

معهارفه مدیرمالی 8معهارفه مدیرمالی 3

معهارفه مدیرمالی 5


معهارفه مدیرمالی 9
معهارفه مدیرمالی 7
معهارفه مدیرمالی 6
معهارفه مدیرمالی 2
معهارفه مدیرمالی 1

(سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹) ۲۱:۲۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید