جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۲:۳۵
IOTC
شنبه / ۱۳ دی ۱۳۹۹ / ۱۰:۱۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۶۷۳
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی

کارکنان نمونه سال ۹۸ صنعت نفت انتخاب شدند

مدیران، کارمندان (رسمی، قراردادی مدت معین و موقت) و بازنشستگان نمونه صنعت نفت در سال ۱۳۹۸ انتخاب شدند.

کارکنان نمونه سال ۹۸ صنعت نفت انتخاب شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، کارکنان نمونه صنعت نفت در سال ۱۳۹۸ شامل مدیران، کارکنان رسمی و غیررسمی (قراردادی مدت معین و مدت موقت) و بازنشستگان در چارچوب ضوابط و مقررات موضوعه انتخاب شدند.

معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت در این زمینه اعلام کرده است: با توجه به خط مشی و سیاست‌های متخده و به منظور ایجاد فضای رقابتی سالم و سازنده، ترویج الگوهای رفتاری مطلوب سازمانی و شناسایی و تجلیل از کارکنان ساعی و شایسته‌ای که در تحقق اهداف صنعت نفت تلاش برجسته و مضاعفی به عمل می‌آورند، فرآیند انتخاب کارکنان نمونه صنعت نفت در سال ۱۳۹۸ براساس دستور ابلاغی وزیر محترم نفت و دستورالعمل انتخاب و تشویق مدیران، کارمندان و بازنشستگان صنعت نفت، از اواخر مردادماه سال جاری آغاز و پس از انجام مراحل ارزیابی و بررسی شاخص‌های مورد نظر انجام شد.

بر اساس این گزارش، پس از انجام پروژه‌های ساماندهی وضعیت کارکنان قراردادی که در سال‌های گذشته در صدر برنامه‌های اولویت‌دار معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت قرار داشته است، در این دوره و برای اولین بار در صنعت نفت، کارکنان قراردادی اعم از مدت معین و مدت موقت از فرصتی برابر با کارکنان رسمی برخوردار بوده و در فرآیند انتخاب کارمندان نمونه مدنظر قرار گرفته‌اند.

فرزین‌ مینو، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت با اشاره به انتخاب مدیران و کارمندان نمونه در قالب جشنواره شهید رجایی اظهار داشت: امسال به دلیل شرایط کرونایی حاکم بر کشور و همچنین ضرورت پرهیز از تجمعات، امکان برگزاری مراسم حضوری تقدیر از کارکنان نمونه میسر نشد.

وی فرآیند انتخاب مدیران و کارمندان نمونه را بر اساس دستورالعمل‌های جاری دانست و افزود: شرکت‌های نفت، گاز، پالایش و پخش و صنایع پتروشیمی طبق سهمیه و شرایط اعلام شده، نسبت به معرفی کارکنان نمونه خود اقدام کردند.

مینو ضمن تبریک به برگزیدگان، ادامه داد: با توجه به نگرش ویژه مقام عالی وزارت، انجام این فرایند در سال جاری نیز با زمانبندی مناسب‌تر و بازتعریف معیارهای انتخاب مدیران و کارکنان نمونه در دستور کار این معاونت قرار دارد.

 

منبع : شانا 

(شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹) ۱۰:۱۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید