جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۲۱:۴۲
IOTC
شنبه / ۲۲ آذر ۱۳۹۹ / ۰۷:۵۷
سرویس : فرهنگی و ورزشی
کد خبر : ۴۶۶۸
گزارشگر : ۲۹
سرویس فرهنگی و ورزشی

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران بمناسبت هفته پژوهش

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت هفته پژوهش پیامی صادر کرد.

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی  ایران بمناسبت هفته پژوهش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ،عباس اسدروز مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی  هفته پژوهش را به تمامی پژوهشگران، دانش پژوهان و فرهیختگان کشور و به ویژه پژوهشگران حوزه صنعت نفت و شرکت پایانه های نفتی ایران تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

"پژوهش و تحقیق یک مجاهدت علمی مستمر است"            مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

پژوهش یکی از محورهای نیل به پیشرفت و توسعه همه‌جانبه کشور است که منجربه دانایی و توانایی جامعه، تولید اشتغال و ثروت، دستیابی به رفاه و امنیت اجتماعی و در نهایت استقلال، خودکفایی و اقتدار جامعه شده تا زمینه‌ساز آینده‌ای درخشان برای کشور باشد.

نقش پژوهش در توسعه همه جانبه پایدار چنان برجسته و انکار ناپذیر است که بدون تردید می توان آن را نیروی محرک توسعه در تمامی حوزه ها دانست.  یکی از عناصری که همواره ضمن حفظ پویایی ، آینده فعالیت سازمان را تضمین می نماید، پژوهش و فناوری می باشد و در هر صنعتی حرکت به سمت خودکفایی جز با تلاش در راه پژوهش و فناوری حاصل نخواهد شد.

شرکت پایانه های نفتی ایران با امعان نظر به اهمیت پژوهش و نقش آن در توسعه سازمان و رفع موانع نیز همسو با سیاست های کلان کشور و صنعت نفت، انجام پروژه های پژوهشی کاربردی به ویژه در حوزه فناوری و ساخت داخل تجهیزات مرتبط با فعالیت های تخصصی را سرلوحه کار خود قرار داده است. به همین منظور اداره پژوهش و فناوری و همچنین واحد شناسایی و توسعه منابع مدیریت تدارکات امورکالای شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان بازوهای تحقیقاتی شرکت و همسو با سیاست های کلان صنعت نفت به بررسی و شناخت نیازهای تحقیقاتی و راهبری پروژه های پژوهشی در زمینه های مورد نیاز در حوزه وظایف خویش پرداخته و طبق نظام نامه جامع راهبری پژوهش، فناوری و نوآوری صنعت نفت، رویکرد پروژه های پژوهشی را به پروژه های طراحی و ساخت داخل تغییر داده و با یک برنامه ریزی مدون در حوزه فعالیت های تخصصی شرکت نسبت به تعریف و اجرای پروژه های پژوهشی اقدام نموده و به منظور کاربردی تر نمودن نتایج و با هدف حداکثر نمودن اثربخشی، پروژه های پژوهشی کاربردی در حوزه های فناوری و ساخت داخل به انجام رسانده است. 

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته پژوهش ، تلاش همه همکاران محترم پژوهشی شرکت پایانه های نفتی ایران را ارج نهاده ، سلامتی ، سعادت و سربلندی یکایک دلسوزان و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند منان خواستارم .

(شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹) ۰۷:۵۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید