جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۸:۱۹
IOTC
شنبه / ۲۲ آذر ۱۳۹۹ / ۱۲:۱۰
سرویس : آموزش
کد خبر : ۴۶۶۷
گزارشگر : ۲۹
سرویس آموزش

مدیر HSE شرکت ملی نفت ایران: وضعیت ایمنی پایانه نفتی خارگ با اجرای پروژه‌های مصوب ارتقا می‌یابد

مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت ملی نفت ایران در بازدید از پایانه نفتی و تاسیسات عملیاتی شرکت های نفتی مستقر در جزیره خارگ، اظهار کرد: وضعیت ایمنی پایانه نفتی خارگ با اجرای پروژه‌های مصوب ارتقا می‌یابد.

مدیر HSE شرکت ملی نفت ایران:
وضعیت ایمنی پایانه نفتی خارگ با اجرای پروژه‌های مصوب ارتقا می‌یابد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، مانی عبداله زاده راد از پایانه نفتی خارگ و تاسیسات عملیاتی شرکت نفت فلات قاره بازدید کرد و ضمن برگزاری جلسات با مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران و مدیران و مسئولان واحدهای مختلف پایانه نفتی خارگ و منطقه عملیاتی خارگ شرکت نفت فلات قاره ایران، در جریان روند فعالیت های بهداشت، ایمنی و محیط زیست قرار گرفت.

در این بازدید چهار روزه آخرین وضعیت مقابله با کووید ۱۹ و پروژه های HSE و اقدامات، برنامه ها و چالش های موجود با حضور مدیر اچ اس ای شرکت ملی نفت و مدیران و مسئولان شرکت های نفتی مستقر در جزیره خارگ بررسی و راهکارهای مناسب اتخاذ شد.

عبداله زاده در جریان این بازدید میدانی گفت: اقدامات خوبی در راستای ارتقای سطح HSE در شرکت های نفتی مستقر در جزیره خارگ انجام شده است و مدیریت HSE از همه توان و ظرفیت مجموعه برای ارتقای وضعیت ایمنی مخازن ذخیره سازی و تاسیسات نفتی استفاده می کند.

وی افزود: شرح نیاز پروژه های متعددی در حوزه ارتقای سطح ایمنی و آتش نشانی مخازن ذخیره سازی توسط شرکت پایانه های نفتی ایران با هماهنگی و همکاری معاونت تولید، مدیریت برنامه ریزی تلفیقی و این مدیریت تعریف شد که با حمایت های مدیرعامل و هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران که همواره بر رعایت الزامات و ارتقای سطح HSE تاکید داشته اند، مصوب و ابلاغ شده است؛ با اجرا شدن این پروژه ها، وضعیت ایمنی و آتش نشانی پایانه نفتی خارگ ارتقا خواهد یافت.
 
مدیر HSE شرکت ملی نفت ادامه داد: برای رسیدن به وضعیت مطلوب ایمنی و آتش نشانی، مطالعات فنی و مالی پروژه های دیگری نیز انجام شده که در حال تصویب خواهی است و با اجرای کامل پروژه های مصوب و در حال تصویب، وضعیت ایمنی و آتش نشانی پایانه نفتی خارگ به سطح مطلوب خواهد رسید.
(شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹) ۱۲:۱۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید