جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۹:۳۰
IOTC
یکشنبه / ۹ آذر ۱۳۹۹ / ۱۶:۵۴
سرویس : فرهنگی و ورزشی
کد خبر : ۴۶۶۵
گزارشگر : ۲۹
سرویس فرهنگی و ورزشی

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت شهادت دانشمند برجسته صنعت هسته ای و دفاعی کشور

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با انتشار پیامی ترور ناجوانمردانه رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع ؛شهید والامقام محسن فخری زاده ؛ را محکوم و شهادت ایشان را به محضر رهبرمعظم انقلاب (مدظله العالی)،خانواده محترم آن شهید والامقام و ملت شریف و شهیدپرور ایران تسلیت و تبریک گفتند.

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت شهادت دانشمند برجسته صنعت هسته ای و دفاعی کشور
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، عباس اسدروز ، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با انتشار پیامی ترور ناجوانمردانه رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع  ؛شهید والامقام محسن فخری زاده ؛ را محکوم  و شهادت ایشان را به محضر رهبرمعظم انقلاب (مدظله العالی)،خانواده محترم آن شهید والامقام و ملت شریف و شهیدپرور ایران تسلیت و تبریک گفتند.

 

بسم الله الرحمن الرحیم  

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (سوره احزاب/ ۲۳)

باری دیگر یکی از فرزندان برومند و شایسته کشورمان که عمر بابرکت خود را در راه اعتلای پرچم اسلام و نام ایران صرف نمود شهد شیرین شهادت را نوشید و روح بلندش آسمانی شد. 

شهید دکتر محسن فخری‌زاده یکی از دانشمندان برجسته و مدیران خلاق صنعت هسته ای و دفاعی این مرز و بوم بود که نقش بسزایی در ارتقاء توان دفاعی و بازدارندگی کشور داشت و ناجوانمردانه مورد هجمه تروریست‌های بزدل قرار گرفت و به شهادت رسید.

اینجانب ضمن محکومیت این حادثه تروریستی،شهادت مظلومانه دکتر فخری زاده را خدمت رهبر معظم انقلاب( مد ظله العالی )، خانواده محترم آن شهید عزیز و ملت شهیدپرور و همیشه در صحنه ایران اسلامی و علی الخصوص کارکنان ولایی شرکت پایانه های نفتی ایران  تبریک و تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای آن شهید والامقام علو درجات را خواستارم.

 

(یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹) ۱۶:۵۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید