چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۳۵
IOTC
شنبه / ۱۰ آبان ۱۳۹۹ / ۱۷:۱۴
سرویس : فرهنگی و ورزشی
کد خبر : ۴۶۵۴
گزارشگر : ۲۹
سرویس فرهنگی و ورزشی

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت هفته وحدت

مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی فرارسیدن هفته وحدت، سالروز ولادت با سعادت حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله وسلم) و امام جعفر صادق(علیه السلام) را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت هفته وحدت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، عباس اسدروز در پیامی فرارسیدن هفته وحدت، سالروز ولادت با سعادت حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله وسلم) و امام جعفر صادق(علیه السلام) را تبریک گفت.

 

«وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا»

ربیع الاول، چشمه جوشان وحدت و آسمان پر فروغ همبستگی است. مشام هستی، معطر به رایحه میلاد مسعود پیامبر اعظم(صلی الله علیه وآله وسلم) و تمامی لحظات این ماه پر فیض، مزیّن به کرامت، اخلاقیات و انسانیت این یگانه تاریخ است.

از مهم‌ترین آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص) لزوم یکپارچگی و وحدت کلمه میان مسلمانان است که توجه به آن موجب شکوفایی و سرافرازی مسلمانان و جهان اسلام خواهد شد و بی شک راه عزت و سعادت مسلمانان در گرو همدلی، داشتن بینش و بصیرت و همچنین شناخت هرچه عمیق تر به معارف دین و سیره نورانی ائمه اطهار (علیهم السلام) است.

اینجانب ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه وآله وسلم) و سلاله مطهرش حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) به کارکنان صنعت نفت و به خصوص کارکنان متدین و خداجوی شرکت پایانه های نفتی ایران، از درگاه خداوند متعال ، سلامتی و سعادت روز افزون یکایک عزیزان را در پناه اسلام و قرآن مسئلت می نمایم.

امیدوارم برادران و خواهران اهل تشیع و تسنن همچون همیشه با نهایت وفاق و همدلی در سایه تعالیم دین مبین اسلام، در راه تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدم برداشته و شاهد سربلندی روزافزون دین مبین اسلام در تمامی گستره ی گیتی باشیم . ان شاءالله.

 

(شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹) ۱۷:۱۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید