جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۲۰:۰۵
IOTC
شنبه / ۳ آبان ۱۳۹۹ / ۲۱:۰۱
سرویس : فرهنگی و ورزشی
کد خبر : ۴۶۵۰
گزارشگر : ۲۹
سرویس فرهنگی و ورزشی

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت شهادت جانسوز امام حسن عسگری (علیه السلام )

مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز شهادت جانسوز حضرت امام حسن عسگری (علیه السلام ) را تسلیت گفت و همچنین آغاز دوران امامت حضرت مهدی (عج الله تعالی فرجه شریف) را گرامی داشتند.

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت شهادت جانسوز امام حسن عسگری (علیه السلام )
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، عباس اسدروز مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران  با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز شهادت جانسوز حضرت امام حسن عسگری (علیه السلام ) را تسلیت گفت و همچنین آغاز دوران امامت حضرت مهدی (عج الله تعالی فرجه شریف) را گرامی داشتند.
وجودگرانبهای اهل بیت علیهم السلام در زندگانی ما مسلمانان موجبات برکات و نعمت های فراوانی هستند و فیض وجود بابرکتشان و نظر آنان است که همه انسان ها می توانند به سبب اعمال و رفتار خود دنیا و آخرت خویش را بسازند.

یازدهمین اختر تابناک امامت، خورشید تابنده‌ای بود که شاید خود در بند شد و عمر عزیز خویش را در اسارت زندان ظالمان سپری کرد، اما هیچ دیواری نمی‌توانست نور الهی وجود او را در خود حبس کند؛ نوری که هیچ دیواری از عهده حبس کردن آن برنیامد و عالم‌تاب شد. امتداد امامت شد و جهانی در انتظار ظهور آن، لحظه‌ها را بی‌صبرانه یک به یک می‌شمارد تا چه روزی رسد که آن خورشید روشنی بخش، این دنیای خاکی را غرق نور و مهر و عدالت کند.

اینجانب به نوبه خود فرارسیدن هشتم ربیع الاول ، سالروز شهادت یازدهمین اختر تابناک ولایت و امامت ، حضرت امام حسن عسکری(علیه السلام) را به پیشگاه قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و کارکنان متدین شرکت پایانه های نفتی ایران تسلیت و تعزیت عرض نموده و ان شاء الله که همه با استعانت از ذات پاک اهل بیت و ائمه اطهار (علیهم السلام) ، در درک فیوضات الهی آن بزرگواران کوشا باشیم .

(شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹) ۲۱:۰۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید