جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۶:۵۴
IOTC
یکشنبه / ۶ مهر ۱۳۹۹ / ۱۳:۳۲
سرویس : خارک
کد خبر : ۴۶۳۵
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک
به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس:

تجدید میثاق کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران با آرمان‌های شهداء

به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در راستای تجلیل از مقام والای شهداء، مدیرعامل ، مدیران و روسای شرکت پایانه های نفتی ایران با حضور در گلزار شهدای گمنام جزیره خارگ ، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

تجدید میثاق کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران با آرمان‌های شهداء

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، عباس اسدروز، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ، امروز، ششم مهرماه در مراسم غبارروبی گلزار شهدای گمنام که به ‌مناسبت هفته دفاع مقدس انجام پذیرفت، گفت: فرارسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس و خاطرات دلاوری های هشت ساله دفاع مقدس را که در تاریخ شکوهمند ایران اسلامی تاهمیشه به یادگار خواهد ماند را گرامی می داریم .

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ادامه داد : این ایام یکی از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی بود و این شهدا بودند که مسیر حرکت و راه سعادت را به ما نشان دادند و امروز ما باید ادامه دهنده راه آنها باشیم.

اسدروز افزود: شهدای والامقام کشورمان برای تأمین امنیت، اقتدار، عزت و حاکمیت کشورمان جانفشانی و ازخود گذشتگی کرده‌اند و تبیین این مسئله برای همگان به‌ویژه نسل جوان بسیار حائز اهمیت است؛ چرا که جوانان باید بدانند شهیدان ما برای دستیابی به این اهداف از جان خود مایه گذاشته اند.

وی با اشاره به اینکه نباید جایگاه رفیع خانواده شهداء و ایثارگران فراموش شود، افزود: کار و تلاش صادقانه در عرصه تولید و اقتصاد به‌ منظور توسعه و ترقی کشور کمتر از میدان جنگ نیست و ما باید با تمامی توان راه شهیدان و ایثارگران را ادامه دهیم .

گفتنی است در این مراسم، مدیرعامل ، مدیران و روسای  شرکت پایانه های نفتی ایران با قرائت فاتحه و اهدای گل، به ارواح طیبه شهدا ادای احترام کردند و یاد این عزیزان را گرامی داشتند.

 

غبارروبی 1

غبارروبی 2

غبارروبی 3

غبارروبی 4

غبارروبی 10

غبارروبی 9

غبارروبی 8
غبارروبی 7
غبارروبی 6
غبارروبی 5

غبارروبی 12

غبارروبی 20
غبارروبی 19
غبارروبی 18
غبارروبی 17
غبارروبی 16
غبارروبی 15
غبارروبی 14
غبارروبی 13
غبارروبی 11

عکس : محمد پنهان 

(یکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹) ۱۳:۳۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید