جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۳:۲۹
IOTC
شنبه / ۵ مهر ۱۳۹۹ / ۱۸:۴۱
سرویس : خارک
کد خبر : ۴۶۳۴
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک

رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس شرکت پایانه های نفتی ایران تجلیل شدند+ تصاویر

آیین تجلیل از ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس شرکت پایانه های نفتی ایران با حضور مدیرعامل در سالن اجتماعات ارشاد پایانه نفتی خارگ برگزار شد.

رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس شرکت پایانه های نفتی ایران تجلیل شدند+ تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، عباس اسدروز  در این آیین اظهار داشت: ۳۱ شهریور جزء روزهای تاریخی و برجسته ایران اسلامی محسوب می‌شود و  هفته ارزشمند دفاع مقدس یکی از هفته های درخشانی است که در تاریخ ما جلوه‌گری می‌کند و مهمترین ویژگی این هفته گرامیداشت یاد آن عزیزانی است که حماسه سازی کردند.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران افزود : در هشت سال دوران دفاع مقدس عزیزان ما تاریخ سازی کردند چرا که یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادند و حتی رژیم بعثی را به عنوان یک متجاوز به دنیا معرفی کردند .

وی با اشاره به  نقش جزیره خارگ در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس افزود: در جبهه جزیره خارگ این منطقه 24 ساعته زیر آتش بمباران بود و مردم وکارکنان صنعت نفت  رشادت ها و ایثار گری هایی را ثبت کردند که این ایثار گری ها و دلاورمردی ها امروزه در بخش های مختلف شرکت تعمیم داده شده است. 

در این آیین سرهنگ حیاتی فرمانده سپاه ثارالله خارگ نیز در سخنانی اظهارداشت : دفاع مقدس برای ما موهبتها و دستاوردهای زیادی داشت و به عنوان به یک گنج و یک دانشگاه بود که انسان سازی کرد و سردار شهید سلیمانی نیز در همین دانشگاه رشد کرد و جوانان ما در همین دفاع مقدس ساخته شدند و این فضایی که حضرت امام خمینی (ره) فراهم نمود باعث شد که روحیه شهادت طلبی در جوانان ما شکل گیرد و پابه میدانی بگذارند که بهترین درس ها و آموزه ها در آن بود که این ریشه در فرهنگ عاشورا دارد .

حیاتی افزود : اگر ما امروزه در عرصه های دفاعی ، امنیتی و نظامی و ... به بلندگی و توانمندی دست پیدا کرده ایم چون دانشجوهایش در آن در آن دانشگاه یاد گرفته اند و درسهایشان را در آن مکتب پاس کرده اند.

وی تصریح کرد : ما در دوران دفاع مقدس سیم خاردار نداشتیم و کشورها به ما سلاح و مهمات نمی دادند و این خود باعث شد که فرهنگ ایستادگی و روی پای خود ماندن از همان دفاع مقدس در جوانان ما استارت زده شود که همین فرهنگ در بین جامعه ساری و جاری می باشد . 

وی تاکید کرد : وظیفه ما در قبال ایثارگری های رزمندگان ما در دوران مقدس این است که باید دلاورمردی ها و خودباوری ها را به نسل جوان امروزی  که آشنایی چندانی با دفاع مقدس ندارد را منتقل کنیم .

گفتنی است با توجه به شرایط خاص شیوع ویروس کرونا ، در این مراسم تعدادی از رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس شرکت پایانه های نفتی ایران تجلیل شدند.

 

تجلیل از رزمندگان  6

 

تجلیل از رزمندگان  2

تجلیل از رزمندگان  5

تجلیل از رزمندگان  10

تجلیل از رزمندگان  11

تجلیل از رزمندگان  12

تجلیل از رزمندگان  1

تجلیل از رزمندگان  9
تجلیل از رزمندگان  8
تجلیل از رزمندگان  7
تجلیل از رزمندگان  4
تجلیل از رزمندگان  3

تجلیل از رزمندگان  22

تجلیل از رزمندگان  23

تجلیل از رزمندگان  21
تجلیل از رزمندگان  20
تجلیل از رزمندگان  19
تجلیل از رزمندگان  18
تجلیل از رزمندگان  17
تجلیل از رزمندگان  16
تجلیل از رزمندگان  15
تجلیل از رزمندگان  14
تجلیل از رزمندگان  13

(شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹) ۱۸:۴۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید