شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۲۸
IOTC
سه شنبه / ۱ مهر ۱۳۹۹ / ۱۰:۰۹
سرویس : عکس و فیلم
کد خبر : ۴۶۳۲
گزارشگر : ۲۹
سرویس عکس و فیلم

نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ساله دفاع مقدس در بوشهر افتتاح شد+ تصاویر

همزمان با نخستین روز از بزرگداشت هفته دفاع مقدس نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد دفاع مقدس در مرکز استان بوشهر افتتاح شد

نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ساله دفاع مقدس در بوشهر افتتاح شد+ تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران  ، نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد دفاع مقدس همزمان با نخستین روز از بزرگداشت هفته دفاع مقدس عصر دوشنبه 31 شهریور  با حضور  مسئولان و فرماندهان نیروهای مسلح استان بوشهر در موزه دریانوردی خلیج فارس  مرکز استان افتتاح شد.

این نمایشگاه با همت دست اندکاران جنگ، نیروهای مسلح و جهاد کشاورزی بعنوان سنگرسازان بی سنگر  و سایر دستگاه‌هایی که در هشت سال عشق و ایثار در جبهه‌های جنگ نقشی داشتند برپا شده است.

در این نمایشگاه بخشی ازجان‌فشانی‌ها و فداکاری‌های کارکنان صنعت نفت و  پایانه نفتی خارگ و مردم جزیره خارگ ، نظامیان و حماسه آفرینی سنگر سازان بی سنگر، هلال احمر و راهداری و حمل و نقل جاده ای و قشرهای گوناگون مردم به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس استان بوشهر از ۴۵ غرفه تشکیل شده است  و بسیج شرکت پایانه های نفتی ایران نیز با برپایی غرفه و نمایش دلاور مردی ها و ایثار گری های کارکنان صنعت نفت و مردم جزیره خارگ حضوری فعال دارد .

مردم و علاقه‌مندان می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تا هفتم مهر از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در موزه دریانوردی نیروی دریایی ارتش در خیابان سبزآباد بوشهر از نمایشگاه دستاوردهای هشت ساله جنگ تحمیلی بازدید کنند.


نمایشگاه دفاع مقدس 7

نمایشگاه دفاع مقدس 9

نمایشگاه دفاع مقدس 6
نمایشگاه دفاع مقدس 5
نمایشگاه دفاع مقدس 4
نمایشگاه دفاع مقدس 3
نمایشگاه دفاع مقدس 2
نمایشگاه دفاع مقدس 1
نمایشگاه دفاع مقدس 8

 

(سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹) ۱۰:۰۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید