جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۲۳:۴۲
IOTC
دوشنبه / ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۶:۱۳
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۶۲۶
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی
معاون تولید شرکت ملی نفت ایران:

وزارت نفت نگاهی ویژه به پدافند غیرعامل در نقاط حساس و حیاتی دارد

معاون امور تولید شرکت ملی نفت ایران گفت: وزارت نفت نگاهی ویژه به پدافند غیرعامل در نقاط حساس و حیاتی از جمله جزیره خارگ دارد.

وزارت نفت نگاهی ویژه به پدافند غیرعامل در نقاط حساس و حیاتی دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، دوشنبه ( 17 شهریور )  نشست پدافند غیر عامل خارگ با حضور سردار مطیعی معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور ، فرخ علیخانی معاون تولید شرکت ملی نفت ایران ، مجید خورشیدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، عباس اسدروز مدیر ارشد شرایط اضطراری منطقه عملیاتی خارگ و مدیران شرکت های نفتی و پتروشیمی، اعضای شورای تامین و مسئولین محلی در سالن اجتماعات ارشاد برگزار شد.

نشست پدافند غیرعامل 9

فرخ علیخانی در این نشست اظهار داشت: وزارت نفت در حوزه پدافند غیرعامل در نقاط حساس و حیاتی کشور اقدامات مناسبی به سر انجام رسانده است.

وی با اشاره به اینکه جزیره خارگ یکی از این نقاط مهم و راهبردی بشمار می‌رود افزود: شرکت‌های نفتی مستقر در جزیره خارگ دارای بخش‌های ویژه در بحث مدیریت بحران و پدافند غیرعامل هستند.

معاون امور تولید شرکت ملی نفت ایران تصریح کرد: شرکت ملی نفت ایران با قدرت و تمامی امکانات خود آمادگی لازم برای ارتقای ساختار پدافند غیر عامل جزیره خارگ را دارد و مطمئناً از ظرفیت‌های مختلف در این زمینه استفاده خواهد شد.

 علیخانی گفت: همدلی و هم‌زبانی در حوزه پدافند غیرعامل یک کلید راهبردی برای برون رفت از بحران‌های احتمالی خواهد بود.

 نشست پدافند غیرعامل 12

  

عباس اسدروز مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران و مدیرارشد شرایط اضطراری منطقه عملیاتی خارگ نیز اظهار داشت: جزیره خارگ را می‌توان به عنوان ایران کوچک معرفی کرد که نقش مهمی را در صادرات نفت کشور داشته است.

وی به اقدامات صورت گرفته برای مقابله با کرونا در جزیره خارگ اشاره کرد و ادامه داد: با اقدامات صورت گرفته در طرح مقابله با کرونا، شاهد وضعیت مطلوبی در این جزیره و دریافت نمره قبولی هستیم.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به استفاده از ظرفیت و توان متخصصان داخلی خاطرنشان کرد: یکی از نقاط قوت این شرکت در حوزه بهسازی و ایمن سازی تأسیسات نفتی افزایش توان عملیاتی است.

وی ادامه داد: در همین راستا طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته پروژه‌ها و طرح‌های خوبی به منظور ایمن‌سازی و بهسازی فعالیت‌های عملیاتی پایانه‌های نفتی در جزیره خارگ در دست اجرا است.

اسدروز بیان کرد: سناریوهای مختلف توسط کارگروه‌های فنی و پدافند غیرعامل در حوزه‌های مختلف صنایع تحت پوشش این شرکت تعریف شده است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران افزود: آمادگی لازم برای مواجه با هرگونه بحران در این شرکت به همت جوانان بومی و خدوم ایران اسلامی وجود دارد.

 

نشست پدافند غیرعامل 7

نشست پدافند غیرعامل 11

نشست پدافند غیرعامل 24

 نشست پدافند غیرعامل 16

نشست پدافند غیرعامل 17

نشست پدافند غیرعامل 22

نشست پدافند غیرعامل 1

نشست پدافند غیرعامل 23

نشست پدافند غیرعامل 25

 

نشست پدافند غیرعامل 15

نشست پدافند غیرعامل 10

 

نشست پدافند غیرعامل 13
نشست پدافند غیرعامل 8
نشست پدافند غیرعامل 5

نشست پدافند غیرعامل 21
نشست پدافند غیرعامل 20
نشست پدافند غیرعامل 19
نشست پدافند غیرعامل 18
نشست پدافند غیرعامل 14
نشست پدافند غیرعامل 4
نشست پدافند غیرعامل 3
نشست پدافند غیرعامل 2

عکس : محمد پنهان 

 

(دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۹) ۱۶:۱۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید