جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۸:۴۵
IOTC
شنبه / ۸ شهریور ۱۳۹۹ / ۰۱:۵۹
سرویس : فرهنگی و ورزشی
کد خبر : ۴۶۲۲
گزارشگر : ۲۹
سرویس فرهنگی و ورزشی

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی

مدیرعامل با صدور پیامی فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت مظلومانه سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) را به تمامی شیعیان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت تسلیت گفت.

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران  به مناسبت فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، عباس اسدروز مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران  در پیامی  ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت مظلومانه سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام ) ویاران باوفای ایشان را تسلیت گفتند.

 

اِنَّ الْحُسین مِصباحُ الْهُدی وَ سَفینَهُ الْنِّجاه

محرم ماهی است که الفبای آن فداکاری، جانبازی، خلوص و خدامحوری می باشد. محرم یادآور بزرگترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشر است . ماه عزای حسینی، ماه فداکاری و گذشت، ماه انتشار امر به معروف و نهی از منکر و ماهی است که باید از آن درسهای زندگی را آموخت و واقعیت اسلام را دریافت و با عزاداری و تکریم آن تاریخ همیشه زنده عاشورا را یاد آور شد.

واقعه عاشورا کامل ترین نمونه تقابل کفر و ایمان و مبارزه حق علیه باطل است که آثار آن در تمام ابعاد تاریخ شیعه و زندگی آزادگان و آزاداندیشان جهان مشهود است.

واینک با قلبی مالامال از غم و اندوه در سوگ سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام ) و یاران باوفایش، فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به همه دوستداران  اهل بیت علیهم السلام تسلیت و تعزیت عرض نموده،امیدواریم عزاداری همه رهروان راستین آن حضرت به ویژه خانواده بزرگ صنعت نفت مورد قبول درگاه ایزد منّان واقع گردد.

 

(شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۹) ۰۱:۵۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید