پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۲۳:۳۶
IOTC
چهارشنبه / ۵ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۸:۰۶
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۶۲۰
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی
از سوی وزیر نفت

نحوه پرداخت اضافات شایستگی کارکنان رسمی و اجرای جدول حقوق بدو استخدام کارکنان صنعت نفت ابلاغ شد

در پی درخواست وزارت نفت و با عنایت به مصوبه اخیر شورای حقوق و دستمزد، اضافات شایستگی کارمندان رسمی این وزارتخانه برای سال ۹۹ از سوی وزیر نفت به معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت ابلاغ شد.

نحوه پرداخت اضافات شایستگی کارکنان رسمی و اجرای جدول حقوق بدو استخدام کارکنان صنعت نفت ابلاغ شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، در ابلاغیه «نحوه پرداخت اضافات شایستگی در سال ۱۳۹۹» آمده است:
 
«در پی درخواست این وزارتخانه و با عنایت به مصوبه مورخ ۹۹.۵.۷ شورای حقوق و دستمزد، موارد زیر برای سال ۹۹ ابلاغ می‌شود:
۱. اضافات شایستگی کارمندان رسمی با رعایت متوسط افزایش ۱۰ درصد برای مجموع کارمندان مشمول (موضوع بند ۶ ماده ۱۹ آیین‌نامه نظام‌های اداری و استخدامی کارکنان صنعت نفت) اعمال شود.


۲. این اضافات به حقوق پایه پایان سال ۱۳۹۸ کارمندان رسمی صنعت نفت تعلق می‌گیرد.


۳. اضافه حقوق ناشی از اجرای نظام ارزیابی عملکرد (شایستگی) از تاریخ ۹۹.۱.۱ قابل پرداخت است.

۴.ضمن تاکید بر تکمیل فرم‌های مربوطه با توجه به عملکرد واقعی، حسب شایستگی‌ و نتایج ارزیابی طراز انجام کار کارمندان، نسبت به اعمال اضافه حقوق شایستگی مرتبط با ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸، بر اساس جدول مرتبط اقدامات لازم به عمل آید.


۵.ضروری است تعیین ارزیابی‌ها و اعطای اضافه حقوق شایستگی توسط مدیران با برگزاری جلسات ارزیابی به همراه ارائه بازخوردهای اصلاحی به زیرمجموعه مستقیم و ارائه انتظارات متقابل و هماهنگ‌سازی آنها در جهت ارتقا و توسعه فرد همسو با اهداف سازمانی انجام پذیرد».

اضافات 99

 اجرای جدول حقوق بدو استخدام کارمندان صنعت نفت ابلاغ شد


اجرای جدول حقوق بدو استخدام و دوره کارآموزی کارمندان صنعت نفت از سوی وزیر نفت به معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ابلاغ شد.


در ابلاغیه بیژن زنگنه آمده است:

«بر اساس مصوبه مورخ ۹۹.۵.۷ شورای حقوق و دستمزد و در اجرای بند (۲) ماده (۱۸) آیین‌نامه نظام‌های اداری و استخدامی کارمندان رسمی/پیمانی صنعت نفت و جدول حقوق بدو استخدام و دوره کارآموزی منضم به آیین‌نامه مذکور، موارد زیر در خصوص نحوه اجرا از تاریخ ۹۹.۶.۱ برای کارمندان مشمول آیین‌نامه نظام‌های اداری و استخدامی صنعت نفت ابلاغ می‌شود.

۱.حقوق پایه بدو استخدام کارمندان رسمی/پیمانی استخدامی از ۹۳.۱.۱ به بعد، به میزان مابه‌التفاوت جدول مجری و جدول پیوست آیین‌نامه (به‌روز شده تا سال ۹۹) تعدیل می‌گردد.


۲.به منظور حفظ تعادل نظام پرداخت و برقراری هم‌ترازی حقوق کارمندان رسمی/پیمانی بر اساس مجوز مورخ ۹۹.۵.۷ شورای حقوق و دستمزد، حقوق پایه سایر کارمندان که در تاریخ ۹۹.۶.۱ شاغل هستند، به میزان پنج میلیون (۵۰۰۰۰۰۰) ریال افزایش می‌یابد.

نظر به اینکه در مصوبه شورای حقوق و دستمزد، تامین اعتبار تعدیل مشمولین بند (۲) فوق صرفا در سقف و از محل سایر پرداخت‌های پرسنلی مجاز اعلام شده، لازم است برای سال ۹۹، اعتبار مورد نیاز برای اجرای بند ۲ از محل حذف اقلام نفت‌کارت (به جز کمک هزینه غذا) و کاهش ۹۰ درصد حق‌الزحمه بهره‌وری تامین شود».

بدو استخدام

منبع : پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران 

(چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹) ۱۸:۰۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید