چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۵۰
IOTC
دوشنبه / ۳ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۱:۴۹
سرویس : خارک
کد خبر : ۴۶۱۵
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران :

تلاش ها و جانفشانی های کادر درمان در اذهان ملت ایران خواهد ماند

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت روز پزشک از بیمارستان صنعت نفت خارگ بازدید و از تلاش کادر درمان این بیمارستان تقدیر نمودند.

تلاش ها و جانفشانی های کادر درمان در اذهان ملت ایران خواهد ماند
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، عباس اسدروز با اشاره به بزرگداشت روز پزشک اظهار داشت : سلامت جسم و کالبد فیزیکی انسان مقدمه‌ای است برای سلامت روان آدمی و کالبد روحانی او و تلاش پزشکان و اطِبّاء برای قبول مسئولیت تأمین، حفظ و ارتقای سلامت فرد و جامعه ارزنده و قابل ستایش است . 

وی افزود : در تاریخ کشور عزیزمان ایران و علی الخصوص پس از ورود تمدن اسلامی به این مرز و بوم، همیشه یکی از افتخارات و نقاط قوت ایران اسلامی وجود و حضور دانشمندان حاذق، حکیم و ایثارگر بوده است که در برهه‌های مختلف زمانی توانسته‌اند رسالت سلامت جامعه را به درستی به جای آورند.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ادامه داد : روز پزشک یادآور تلاش های خستگی ناپذیر مردان و زنانی است که با علم و تخصص خود، عمده بار مسئولیت سنگین سلامت جامعه را بر دوش کشیده اند و با تاسی از سیره حکمای پیشین این سرزمین، در گسترش اخلاق، حکمت و انسانیت کوشیده اند.

اسدروز تصریح کرد : بسیار خوشحالم  که به مناسبت روز پزشک در خدمت شما هستم، پزشکی از جمله مشاغلی است که ارزش خدمات آن با معیارهای مادی قابل سنجش نمی باشد تصور اینکه یک انسان بیمار و در حال مرگ را به زندگی برگرداندن چه میزان ارزش دارد وقتی به عمق ماجرا می رویم روشن می شود که چرا گفته می شود که پزشکی شغل مقدسی است.

وی تاکید کرد :  این روزها که کشور و جامعه جهانی درگیر شیوع ویروس کرونا هستند ، نقش پزشکان و کادر درمانی کشور در خط مقدم مبارزه با بیماری بسیار پررنگ می باشد چرا که با مجاهدت‌های خود در حفظ سلامت همنوعان خود تلاش می کنند که این تلاش ها بسیار قابل افتخار و تقدیر هستند و این جانفشانی ها همواره در اذهان ملت باقی خواهد ماند. 

در این بازدید که با همراهی رییس پایانه نفتی خارگ صورت گرفت،مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران  از کادر مدیریتی و درمانی این بیمارستان  که همیشه به عنوان مرکز ثقل پشتیبانی از فرایندهای عملیاتی شرکت های نفتی و پتروشیمی در منطقه عملیاتی خارگ می باشند تشکر و قدردانی نمود و انتصاب دکتر شکوه صارمی را به عنوان رییس جدید بیمارستان صنعت نفت خارگ را تبریک و برای دکتر لشکری آرزوی موفقیت نمودند.

 

بازدید بیمارستان  3

بازدید بیمارستان  4

بازدید بیمارستان  2

بازدید بیمارستان  1

بازدید بیمارستان  5

بازدید بیمارستان  8
بازدید بیمارستان  7
بازدید بیمارستان  6

بازدید بیمارستان  10

 

(دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۹) ۱۱:۴۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید