شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۳۸
IOTC
یکشنبه / ۲ شهریور ۱۳۹۹ / ۰۶:۵۲
سرویس : فرهنگی و ورزشی
کد خبر : ۴۶۱۳
گزارشگر : ۲۹
سرویس فرهنگی و ورزشی

پیام تبریک مدیرعامل پایانه های نفتی ایران به مناسبت هفته دولت

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به کارکنان این شرکت تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل پایانه های نفتی ایران به مناسبت هفته دولت
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، متن پیام  عباس اسدروز مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به شرح زیر است:
 

هفته دولت هر سال نماد خدمتگزاری و وحدت مردم و دولت و یاد آور شهادت مظلومانه جمعی از یاران با وفای نظام و انقلاب اسلامی و در راس آنان شهدای گرانقدر، رجایی و باهنر است؛ که نام و خاطره آنان به عنوان یک سرمشق و الگو تا به امروز ماندگار شده است.

این هفته فرصتی مناسب است تا نیروهای خدوم دولت در تجدید پیمان با امام راحل (رحمه الله تعالی علیه) و دو شهید بزرگوار، صحنه های متعالی از رشد و توسعه کشور را رقم زنند و پیشرفت روزافزون کشور را در تمامی زمینه ها فراهم آورند.

بی تردید باید با تاسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر، معیاری جهت حرکت در مسیر خدمت صادقانه برای خود تعریف و ترسیم کنیم تا با رفع مشکلات و گشایش امور، شاهد پیشرفت بیش از پیش میهن اسلامی باشیم.
امروزه بخش بزرگی از موفقیت ها و پیشرفت های روز افزون نظام مرهون تجربه ،تخصص و توانمندی برجسته و چشمگیر کارکنان صنعت نفت کشور است و در این میان تلاشگران شرکت پایانه های نفتی ایران با سختکوشی و تعهد و مسئولیت پذیری مضاعف در جبهه صادرات، علاوه بر پشتیبانی از تولید و توسعه صنعت نفت، با اهتمام به حفظ منافع ملی، کوشش در راه توسعه و اقتدار و سرافرازی کشور را الگو و سرلوحه اصلی کاری خود قرار داده اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به تمامی همکاران عزیز و خانواده محترم آنان در شرکت پایانه های نفتی ایران تبریک عرض نموده، موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان های بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و اهداف مهم دولت از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 

 
(یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹) ۰۶:۵۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید