سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۰۹
IOTC
جمعه / ۳۱ اَمرداد ۱۳۹۹ / ۱۹:۳۷
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۶۱۰
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران :

انجام ممیزی داخلی استاندارد بین المللی ISO/IEC 17025 آزمایشگاههای نفت پایانه های نفتی ایران

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از انجام ممیزی داخلی استاندارد بین المللی ISO/IEC 17025 در آزمایشگاه های نفت پایانه های نفتی ایران خبرداد

انجام ممیزی داخلی استاندارد بین المللی ISO/IEC 17025  آزمایشگاههای نفت پایانه های نفتی ایران
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، عباس اسدروز اظهار داشت : در راستای اجرای الزامات و استمرار استاندارد بین المللی ISO/IEC 17025 ممیزی داخلی این استاندارد مطابق برنامه زمانبندی شده در آزمایشگاه نفت  پایانه های نفتی ایران در حال انجام است . 

 

وی افزود : استاندارد  ISO/IEC 17025یک استاندارد بین المللی است که در زمینه مدیریت آزمایشگاه های آزمون و کالیبراسیون بوده و به آنها اعتباردهی می دهد و  برآورده کردن الزامات این استاندارد و استقرار آن در آزمایشگاه باعث اعتبار نتایج آزمون و اطمینان خاطر از صحت آنها در سطح بین الملل می باشد.

 

مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح نمود : در این راستا مطابق برنامه زمانبندی شده، ممیزی داخلی این استاندارد با همکاری شرکت مشاور طرح کیفیت فراگیر در آزمایشگاه های مناطق خارک،شمال و پارس جنوبی برنامه ریزی گردید که این امر در آزمایشگاه پایانه نفتی شمال درحال انجام و ممیزی سایر مناطق نیز طی هفته های آتی انجام خواهد شد.

 

لازم بذکر است ممیزی خارجی این استاندارد طی ماه آتی توسط مؤسسه اعتباردهی TURKAK و با حضور ممیزین خارجی صورت خواهد پذیرفت.

 
(جمعه ۳۱ اَمرداد ۱۳۹۹) ۱۹:۳۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید