جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۴:۵۵
IOTC
یکشنبه / ۲۶ اَمرداد ۱۳۹۹ / ۰۷:۱۰
سرویس : فرهنگی و ورزشی
کد خبر : ۴۶۰۶
گزارشگر : ۲۹
سرویس فرهنگی و ورزشی

پیام مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با صدور پیامی فرا رسیدن 26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را گرامی داشت

پیام مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، عباس اسدروز با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن را گرامی داشت.

 

متن پیام به شرح ذیل است:

 

۲۶ مرداد، سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به آغوش میهن اسلامی، یادآور اراده راسخ مردانی است که در راه دفاع از کیان و عزت یک ملت، در برابر سخت‌ترین ناملایمات ایستادگی کردند و دست از آرمان والای خود برنداشتند.

اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضمن حفظ  استقلال، با  اقتدار در مقابل دشمنان ایستاده و ملت بزرگ ایران در  امنیت و آسایش قرار دارد، بی تردید میراث گرانقدر شهیدان جاودان، جانبازان شکیبا و آزادگان سرافرازی است که همواره بیدار دل به پاسداری و حراست از سرزمینشان با تدابیر ارزشمند رهبری فرزانه و در کنار ملت غیور ایران همت گماشته اند.

 اینجانب به نوبه خود رشادت های آزادگان گرانقدررا که  سال ها در اسارت، ایستادند و سرافرازانه به میهن اسلامی بازگشتند را گرامی داشته و این پیروزی بزرگ را به تمامی خانواده های گرانقدر شهدا، ایثارگران و جانبازان غیور و آزادگان همیشه سرافراز تبریک عرض می نمایم.

 

(یکشنبه ۲۶ اَمرداد ۱۳۹۹) ۰۷:۱۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید