جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۲:۳۵
IOTC
یکشنبه / ۲۶ اَمرداد ۱۳۹۹ / ۰۹:۰۸
سرویس : خارک
کد خبر : ۴۶۰۵
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک
در منطقه عملیاتی خارگ صورت گرفت:

اولویت ها در تامین سلامت کارکنان و رفع کمبودات و نیازهای تجهیزات درمانی بیمارستان خلیج فارس صنعت نفت خارگ مشخص شد.

اولویت ها در تامین سلامت کارکنان و رفع کمبودات و نیازهای تجهیزات درمانی در منطقه عملیاتی خارگ به عنوان مرکز ثقل صادرات نفت کشور مورد بررسی قرار گرفت

اولویت ها در تامین سلامت کارکنان و رفع کمبودات و نیازهای تجهیزات درمانی بیمارستان خلیج فارس صنعت نفت خارگ مشخص شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، شنبه ( 25 مرداد ) جلسه ای با حضور عباس اسدروز مدیرارشد شرایط اضطراری منطقه عملیاتی خارگ و دکتر مالکی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر برگزار و موضوعات مختلف با محوریت بررسی تمهیدات و اقدامات پیشگیرانه در خصوص شیوع ویروس کرونا در جزیره خارگ مورد بررسی قرار گرفت .

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در این نشست در خصوص تامین سلامت  و اقدامات کنترلی جلوگیری از شیوع ویروس کرونا  اظهار داشت : جزیره خارگ به عنوان مرکز ثقل صادرات نفت ایران یکی از مراکز مهم و حیاتی کشور است و با توجه به فعالیت کارکنان شرکت های نفتی که معمولا به صورت اقماری و از شهرهای مختلف به این جزیره  تردد می نمایند  از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

وی افزود : از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور اقدامات کنترلی مناسبی از طریق مجموعه ستاد مدیریت ارشد شرایط اضطراری منطقه خارگ و بخش های مختلف  در راستای جلوگیری از شیوع این ویروس به جزیره خارگ انجام شد.

مدیرارشد شرایط اضطراری منطقه عملیاتی خارک  ضمن قدردانی از مجموعه کادر درمان بیمارستان صنعت نفت خارگ به عنوان مدافعان سلامت اظهار داشت: تامین سلامت کارکنان شرکت های نفتی مستقر در جزیره خارگ و اهالی جزیره همواره مدنظر همه مسئولین بوده و در این زمینه ما همواره در کنار مردم خواهیم بود.

اسدروز بیان داشت: لزوم اجرای دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی از اولویت های اداره HSE بوده و با هماهنگی کامل با  مدافعان سلامت در بیمارستان که شبانه روزی در حال  تلاش و خدمت هستند ،اقدامات و  کنترلهای لازم انجام می گیرد.

در این نشست همچنین دکتروحید مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ اظهار داشت : باتوجه به موج سوم شیوع ویروس کرونا و  پیش رو بودن فصل پاییز باید تمهیدات لازم در نظر گرفته شود زیرا این جزیره روزانه میزبان نفرات زیادی از شهرهای مختلف کشور می باشد و نیاز است موضوع سلامت کارکنان شرکت ها و شهروندان جزیره همواره مدنظر قرار گیرد و تمهیدات لازم  اندیشیده شود.

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر افزود:امیدواریم با همراهی و تعامل هر چه بیشتر مسئولین و مردم و رعایت دستورالعملها و پروتکل های بهداشتی ، کمتر درمعرض خطر قرار گیریم .

در ادامه این نشست در خصوص انجام اقدامات لازم در خصوص رفع نیازهای تجهیزاتی بیمارستان صنعت نفت خارگ و تسهیل در فرایند درمان بیماران احتمالی مبتلا به کرونا هم اندیشی لازم صورت گرفت.

 

نشست با دکتر مالکی 7
نشست با دکتر مالکی 5
نشست با دکتر مالکی 4

نشست با دکتر مالکی 6

نشست با دکتر مالکی 3
نشست با دکتر مالکی 2
نشست با دکتر مالکی 1     

(یکشنبه ۲۶ اَمرداد ۱۳۹۹) ۰۹:۰۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید