پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۲:۱۳
IOTC
دوشنبه / ۶ اَمرداد ۱۳۹۹ / ۱۸:۱۴
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۵۹۸
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی
با دستور وزیر نفت و به‌صورت ویدئوکنفرانس

گواهینامه صلاحیت فرماندهان صحنه در حوادث صنعت نفت اهدا شد

گواهینامه صلاحیت فرماندهان صحنه در حوادث صنعت نفت در اهواز و عسلویه با دستور وزیر نفت به‌صورت ویدئوکنفرانسی اهدا شد.

گواهینامه صلاحیت فرماندهان صحنه در حوادث صنعت نفت اهدا شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، بیژن زنگنه امروز (دوشنبه، ششم مردادماه) درارتباط ویدئوکنفرانسی با احمدی محمدی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در اهواز و ایرج خرمدل، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در عسلویه دستور اهدای این گواهینامه‌ها را صادر کرد.

احمد محمدی به نیابت از وزیر نفت این گواهی را به محمدحسن رفیع‌پور (نفت و گاز مارون)، احمد میرعبدالهی (نفت و گاز گچساران)، فرید غلامی حموله (نفت و گاز مسجد سلیمان)، مجتبی رحیمی‌نیا (نفت و گاز مسجد سلیمان)، رحیم جوادی‌نیا، عبدالرضا روحی، عارف نیسی پورچم فرج، روح‌الله خادم و صاحب مزمونی (منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی) تقدیم کرد.

محمدی، مجموع افرادی که این گواهینامه را دریافت کردند ۹ نفر عنوان کرد و گفت: چهار نفر از مناطق نفت‌خیز جنوب و پنج نفر از منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر این گواهینامه‌ها را دریافت کردند.

زنگنه ضمن تبریک به دریافت‌کنندگان این گواهی‌ها اظهار کرد: ایمنی انسان‌ها و سپس تأسیسات یک اصل است و حرکت در این جهت باید تداوم پیدا کند.

وزیر نفت همچنین در ارتباط ویدئوکنفرانسی دیگر، دستور مشابهی را به ایرج خرمدل، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس داد.


ایرج خرمدل نیز به نیابت از بیژن زنگنه گواهینامه را به بهرام دشتی‌نژاد و علیرضا قدرشناس (شرکت منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس)، علی چریکی، رضا رئیسی، مهدی آهوئی، علیرضا ضیائی آذرخوارانی، عباس صمصامی، امید احمدی، جواد فتحی عمادآبادی، احسان بحرانی و علی خسروی‌پور (شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی) اهدا کرد و گفت: امیدواریم شاهد حادثه‌ای در صنعت نفت نباشیم.


گواهینامه دیگر منتخبان این طرح در مناطق شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، شرکت نفت فلات قاره ایران، شرکت پایانه‌های نفتی ایران، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، شرکت پالایش گاز هاشمی نژاد، شرکت پالایش گاز سرخون و قشم و شرکت پالایش گاز ایلام  از سوی سیدباقر مرتضوی، مدیرکل بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌یی) و مشاور وزیر نفت ارسال و اهدا خواهد شد.

منبع : شانا 

(دوشنبه ۶ اَمرداد ۱۳۹۹) ۱۸:۱۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید