پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۲۲:۴۴
IOTC
دوشنبه / ۶ اَمرداد ۱۳۹۹ / ۱۱:۴۸
سرویس : خارک
کد خبر : ۴۵۹۶
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک
عضو کمیسیون انرژی مجلس در جزیره خارگ :

تلاش و همت مجموعه صنعت نفت کشور قابل تقدیر است

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در بازدید از جزیره خارگ، تلاش کارکنان صنعت نفت را در شرایط کنونی کشور ستودنی و قابل تقدیر دانست

تلاش و همت مجموعه صنعت نفت کشور قابل تقدیر است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، ( 5 مرداد ) عبدالکریم جمیری عضو کمیسیون انرژی و نماینده مردم بوشهر،گناوه،دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی طی بازدید از جزیره خارگ و در نشستی با  روسای منطقه شرکت های نفتی و پتروشیمی و شرکت های خصوصی فعال در بخش های مختلف صنعت نفت حضور یافتند.

عبدالکریم جمیری در این نشست اظهارداشت : صنعت نفت توانسته است بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، با همت بلند نیروهای توانمند خود در بخش های مختلف و در مقاطع بسیار سخت از جمله در دوران دفاع مقدس و در دوران تحریم های ناجوانمردانه استکبار جهانی،  به فعالیت ها و نقش برجسته و حیاتی  خود ادامه دهد و با فعالیت های گسترده و تلاش های مجاهدانه  ،حتی یک روز تولید و صادرات متوقف نشد که این همت بلند و  این کوشش و تلاش قابل تقدیر است، تقدیر از همه کسانی که در بخش های مختلف ایستاده اند و تلاش می کنند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی افزود : امروزشرایط ما نسبت به گذشته بسیار پیچیده است و مجموعه نفت متحمل زحمات بسیاری هستند که شاید آنها را نمی شود و نباید گفت و این کارهای بزرگ به همت همین نیروهای متخصص و انقلابی و مومن انجام می شود. 

جمیری تصریح کرد: در سال جهش تولید ،نگاه مثبت کمیسیون انرژی مجلس و عمده تلاش ها بر این است که  اولویت های مهم شناسایی شود و ریل گذاری مناسب صورت گیرد و با یک هماهنگی منطقی و با یک تفاهم و همکاری با دستگاههای اجرایی آنچه مورد نیاز جامعه و مردم هست ،مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه این نشست رییس پایانه نفتی خارگ با ارائه گزارشی از ماموریت ها و فعالیت های شرکت پایانه های  نفتی ایران اظهار داشت : شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان یکی از شرکتهای تابعه شرکت ملی نفت ایران سازمانی است عملیاتی، تخصصی و حرفه ای که تمامی امور دریافت، ذخیره سازی، عملیات صادرات و واردات نفت خام، مواد نفتی و میعانات گازی، خدمات دریایی و همچنین ارائه خدمات اندازه گیری و آزمایشگاهی  در چهار منطقه خارگ ، عسلویه ، ماهشهر و پایانه شمال را بر عهده دارد.

سید محمد جواد موسوی ادامه داد : این شرکت همواره در فعالیت های خود اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار داده است که این فعالیت ها در بخش های مختلف شرکت مشهود می باشد.

وی ادامه داد : متخصصین فنی شرکت پایانه های نفتی ایران با استفاده از دانش نظری و مهارت‌های عملی خود و با همکاری دانش بنیان داخلی توانسته اند بسیاری از تجهیزات کاربردی صنعت نفت را ساخت داخل و بومی سازی کنند.

رییس پایانه نفتی خارگ تصریح کرد : انجام تعمیرات شناورهای ملکی شرکت ، طراحی و ساخت کارت های الکترونیکی سیستم های اندازه گیری نفت، شیر چهارراهه سامانه‌ صحت سنجی سیستم اندازه گیری نفت خام (پروور) ، اکچویتور شیرآلات صنعتی ، قطعات الکترونیکی و مکانیکی سیستم های اندازه گیری نفت با تلاش متخصصین شرکت و استفاده از توان داخل ساخته شده که صرفه اقتصادی قابل توجهی برای شرکت داشته است .

وی همچنین گزارشی از اقدامات شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان مدیریت ارشد شرایط اضطراری منطقه عملیاتی خارگ در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و سایر اقدامات انجام شده در راستای مسئولیت های اجتماعی نفت ارائه نمود.

در این نشست همچنین روسای سایر شرکت های نفتی و پتروشیمی به ارائه گزارش عملکرد حوزه فعالیتی خود پرداخته مشکلات و پیشنهادات خود را بیان داشتند .

بازدید جمیری نماینده مجلس 6

بازدید جمیری نماینده مجلس 8

بازدید جمیری نماینده مجلس 11

 

بازدید جمیری نماینده مجلس 19

بازدید جمیری نماینده مجلس 12


بازدید جمیری نماینده مجلس 5
بازدید جمیری نماینده مجلس 2
بازدید جمیری نماینده مجلس 1


بازدید جمیری نماینده مجلس 17
بازدید جمیری نماینده مجلس 16
بازدید جمیری نماینده مجلس 10


بازدید جمیری نماینده مجلس 9
بازدید جمیری نماینده مجلس 7
بازدید جمیری نماینده مجلس 4    

بازدید جمیری نماینده مجلس 21
بازدید جمیری نماینده مجلس 20
بازدید جمیری نماینده مجلس 18

بازدید جمیری نماینده مجلس 3


بازدید جمیری نماینده مجلس 15
بازدید جمیری نماینده مجلس 14
بازدید جمیری نماینده مجلس 13

(دوشنبه ۶ اَمرداد ۱۳۹۹) ۱۱:۴۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید