جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۲:۱۶
IOTC
چهارشنبه / ۱۱ تیر ۱۳۹۹ / ۰۹:۰۱
سرویس : خارک
کد خبر : ۴۵۸۱
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران:

تعهد و مسئولیت پذیری کارکنان به عنوان رکن اساسی فرهنگ سازمانی نهادینه شده است

طی نشستی با حضور مدیرعامل ، مدیران ، روسای ستادی و ادارات پایانه نفتی خارگ ، فعالیت های فرهنگی این شرکت بررسی شد.

تعهد و مسئولیت پذیری کارکنان به عنوان رکن اساسی فرهنگ سازمانی نهادینه شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، با حضور مدیرعامل و مدیران و روسای ستادی و ادارات پایانه نفتی خارگ ، فعالیت های فرهنگی این شرکت بررسی شد.

عباس اسدروز در این نشست با اشاره به ماموریت اصلی شرکت پایانه های نفتی ایران اظهار داشت: سازمانی هستیم ماموریت گرا که نقش و ماموریتش کمک به تداوم تولید نفت و گاز کشور است، این ماموریت بایستی به موقع و در شرایط ایمن و مطابق با استانداردهای بین المللی انجام شود.

وی افزود: انجام بهینه این ماموریت ها مستلزم چند هدف عمومی و تخصصی می باشد، کلیدی ترین وظیفه شرکت پایانه های نفتی ایران استمرار جریان صادرات نفت و میعانات گازی کشور است و بایستی از گسست تامین زنجیره انرژی کشور جلوگیری کنیم ، ذی نفعان ما بسیار باید مورد توجه قرار گیرند و این شرکت به عنوان یک سازمان چابک در نوک پیکان صنعت نفت در حوزه های مختلف عملیاتی نقش ایفا می کند.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ادامه داد : یکی از مهمترین اهداف ، ایجاد تحول در راستای چابک سازی و پیشرفت جایگاه سازمانی شرکت پایانه های نفتی ایران می باشد و در این راستا دارای اهداف عمومی و تخصصی با یک برنامه ریزی از پیش تعیین شده هستیم . در بخش عمومی هر مدیریت باید نشان دهد که در پایان سال کیفیت و بهره وری را بالا برده و خلاقیت و نوآوری را در سیستم جاری کرده است ، در بخش افزایش رضایتمندی ، کارکنان باید این مهم را لمس کنند .
اسدروز افزود: در زمینه اهداف های تخصصی ،اولین هدف ، تاب آوری ، ارتقا و چابکی همراه با دقت درعملیات های مختلف است وبایستی درجهت افزایش رضایتمندی ذی نفعان و سهامداران تلاش مضاعف شود و نهایتا حفظ نظام دارایی های فیزیکی شرکت شامل مخازن ذخیره سازی ، خطوط لوله و اسکله های صادراتی است که  این اهداف باید در دستور کار قرار داشته باشد.

وی بر لزوم ارتقای فرهنگ سازمانی تصریح کرد و ادامه داد :فرهنگ سازمانی تعمیق ارزش هایی است که به فرد تعهد و مسئولیت پذیری می دهد و در همین راستا کارهایی بزرگی که توسط کارکنان شرکت در بخش هایی مختلف طی سال های اخیر به صورت جهادی انجام شده است ، نشان می دهد که فرهنگ تعهد و مسئولیت پذیری در شرکت پایانه های ایران نهادینه شده است.

اسدروز افزود : تعمیرات بازوهای بارگیری، تعمیرات گوی شناور ، تعمیرات خطوط لوله جریانی ، طراحی و ساخت کارت الکترونیکی میترینگ پایانه نفتی خارگ و عسلویه  با استفاده از دانش و توان نیروهای داخلی شرکت از فعالیت های است که به صورت یک فرهنگ سارمانی در بخش های مختلف شرکت جاری می باشد.

در ادامه این نشست عمکرد سال 98 شورای فرهنگی شرکت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مدیران و روسا دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را در راستای بهبود مستمر فعالیت های فرهنگی ارائه دادند.

مجمع فرهنگی شرکت 20

مجمع فرهنگی شرکت 12

مجمع فرهنگی شرکت 13
مجمع فرهنگی شرکت 10

مجمع فرهنگی شرکت 11

مجمع فرهنگی شرکت 16

مجمع فرهنگی شرکت 6

مجمع فرهنگی شرکت 7

مجمع فرهنگی شرکت 15

مجمع فرهنگی شرکت 17

مجمع فرهنگی شرکت 9

مجمع فرهنگی شرکت 19

مجمع فرهنگی شرکت 24

مجمع فرهنگی شرکت 18

مجمع فرهنگی شرکت 28

مجمع فرهنگی شرکت 29

 

مجمع فرهنگی شرکت 25

مجمع فرهنگی شرکت 26

مجمع فرهنگی شرکت 27

مجمع فرهنگی شرکت 14

مجمع فرهنگی شرکت 8
مجمع فرهنگی شرکت 7
مجمع فرهنگی شرکت 5
مجمع فرهنگی شرکت 4
مجمع فرهنگی شرکت 3
مجمع فرهنگی شرکت 2
مجمع فرهنگی شرکت 1

 

مجمع فرهنگی شرکت 33
مجمع فرهنگی شرکت 31
مجمع فرهنگی شرکت 30
مجمع فرهنگی شرکت 23

مجمع فرهنگی شرکت 21

مجمع فرهنگی شرکت 22

 

عکس : محمد  پنهان 


(چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۹) ۰۹:۰۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید